windows shortcuts openen zonder command toets

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
Kenneth
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 6 keer

Familie van mij heeft een probleem met hun acer notebook met Vista Home Premium. Ze hebben gewoon met een droog doekje hun toetsenbord eens afgeveegd. Sedertdien openen enkel nog de windows shortcuts (R opent uitvoeren-venster, L toont gebruikers-wisselen-scherm, ...). Dacht eerst dat ze beetje te hard geduwd hadden en dat de toets bleef plakken.

Maar met een extern toetsenbord is het hetzelfde. Ook met het "on screen" toetsenbord.

Heb het toetsenbord verwijderd in apparaatbeheer en herinstalleert. Geen resultaat. Bedenk nu wel net dat ik de driver op zich niet verwijderd heb, enkel apparaat gedeïnstalleerd.

Iemand een suggestie?
jan28
Premium Member
Premium Member
Twitter: xtrshop
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 46 keer

ik denk dat er een optie is om een toets te vergrendelen als je deze (te) lang ingedrukt houdt, heb ook ooit zoiets voor gehad.
Ik denk dat dit het kan oplossen http://www.computeridee.nl/faqman/softw ... tschakelen
Afbeelding
Kenneth
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 6 keer

Plaktoetsen werken volgens mij net iets anders. Je moet altijd de combinatie ingeven, alleen moet dat bij plaktoetsen niet gelijktijdig maar één voor één. Je moet dus nog altijd iedere keer eerst op de command toets duwen en dan de volgende toets.

In dit geval wordt de command toets nooit ingedrukt.

Ik blijf met het idee zitten dat ze te hard hebben geduwd op de command toets en dat die fysiek ingedrukt blijft. kan me niet direct een instelling voorstellen waarbij het toetsenbord permanent in die "command mode" blijft.
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”