Nieuw abonnement
Geplaatst: 30 okt 2011, 12:31
Ik zit momenteel bij Dommel (netline), maar wenst over te stappen op Scarlet of EDPNet met Internet + telefonie. Hierbij had ik dan enkele vragen over Scarlet Internet & telefonie:
Voor Internet:
- VDSL2 is niet beschikbaar op mijn adres, wordt ik dan op ADSL2+ gezet (zoals nu het geval is)?
- Welke poorten zijn eventueel geblokeerd en bestaat de mogelijkheid om poorten te deblokeren (zoals bij Belgacom)?
Voor telefonie:
- Is het mogelijk noodnummers (112, 100, 101) te bellen?
- Worden de login en wachtwoord voor de VoIP verbinding vrijgegeven?
- Is het mogelijk om deze gegevens te gebruiken in een andere VoIP client (hardware/software)?
- Is het mogelijk om de VoIP via een andere provider te gebruiken? (Vb: in je gsm als SIP via 3G of via Wifi)?
- Kan je meerdere malen aangelogd zijn met je VoIP account? Zoja, wat gebeurd er dan met een inkomend gesprek? Gaan alle clients "rinkelen" of enkel de laatst aangemelde?
Voor Internet:
- VDSL2 is niet beschikbaar op mijn adres, wordt ik dan op ADSL2+ gezet (zoals nu het geval is)?
- Welke poorten zijn eventueel geblokeerd en bestaat de mogelijkheid om poorten te deblokeren (zoals bij Belgacom)?
Voor telefonie:
- Is het mogelijk noodnummers (112, 100, 101) te bellen?
- Worden de login en wachtwoord voor de VoIP verbinding vrijgegeven?
- Is het mogelijk om deze gegevens te gebruiken in een andere VoIP client (hardware/software)?
- Is het mogelijk om de VoIP via een andere provider te gebruiken? (Vb: in je gsm als SIP via 3G of via Wifi)?
- Kan je meerdere malen aangelogd zijn met je VoIP account? Zoja, wat gebeurd er dan met een inkomend gesprek? Gaan alle clients "rinkelen" of enkel de laatst aangemelde?