dubbele aanrekening aangekochte extra volume ?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
MiRo
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 okt 2011, 22:22

Hallo forumbezoekers,

Ik was net al men online facturen van telenet eens aan het bekijken, en kwam tot de conclusie dat er in bepaalde maanden het extra aangekochte volume van de maand ervoor nog een keer wordt aangerekend.
Heb ik het bij het juiste eind of is er een verklaring waarom dit gebeurd ?

Bijgevoegde foto is een knip- & plaksel van 2 facturen


Afbeelding
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3675
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 263 keer
Bedankt: 104 keer
Provider

Heb je wel die toegevoegde volume weer uitgeschakeld op opgezegd ?? want zolang je niks doet wordt er steeds extra volume aangerekend.
Kijk zeker eens in " mijn telenet " bij basisvolume en het gekozen extra volume,die terug op nul moet staan ... want daar staat bij :
Extra toegevoegd volume rekenen we maandelijks aan op je aanrekening en blijft actief totdat je deze opzegt.

Grtz
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”