net vernomen dat bij een kennis waar ik scarlet wou voorstellen er 3 weken terug een nieuwe BGC contract werd afgesloten.
(verlenging classic lijn, telefonisch en natuurlijk op vraag van bgc )
op de papieren die opgestuurd werden staat een "bedenktijd" van twee weken.
ik vrees dat dit niet meer zal kunnen worden geannuleerd ?
zou dit niet meer mogelijk zijn dat rest er niets anders op dan in te tekenen op het comfort pack voor een 43.97 €
de specs hiervoor zijn 15 MB down/2.5 up (max)
ik meende gelezen te hebben dat nieuwe klanten automatisch VDSL kregen indien mogelijk (volgens lijn check ook zo)....
belgacom lijn contract annuleren
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1001 keer
- Bedankt: 3728 keer
- Recent bedankt: 24 keer
Annuleren kan altijd ... maar niet zonder kostencod2k schreef:op de papieren die opgestuurd werden staat een "bedenktijd" van twee weken.
ik vrees dat dit niet meer zal kunnen worden geannuleerd ?

Twee weken bedenktijd is natuurlijk geen 3 weken !
Je kan ook Scarlet Internet nemen op een Belgacom telefoonlijn (en dan eventueel je telefoon overzetten naar Scarlet na het beeindigen van het Belgacom contract ?cod2k schreef:zou dit niet meer mogelijk zijn dat rest er niets anders op dan in te tekenen op het comfort pack voor een 43.97 €
de specs hiervoor zijn 15 MB down/2.5 up (max)
Ik zou mij toch tijdens de bestelling informeren, om de verzekering te krijgen dat je op VDSL2 komt.cod2k schreef:ik meende gelezen te hebben dat nieuwe klanten automatisch VDSL kregen indien mogelijk (volgens lijn check ook zo)....
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.