Ik heb een zeer raar probleem met speckie.
Onder de Admin (ik) en een gebruiker met standaardrechten krijg ik het niet aan de praat; maar onder een 3de gebruiker; met dezelfde rechten als de 2de werkt het om een of andere reden wel.
Bij het verder onderzoeken stelde ik vast dat de map (onder appdata) voor de 2 de geen rechten had; dit aangepast maar werkt nog steeds niet.
Is er iemand die een idee heeft hoe ik kan nagaan wat de oorzaak is van het wel werken bij de 3de account en niet bij 2 andere? In het log kan ik niets vinden; voor zover ik zie of begrijp laadt de dll-fille van de addon niet goed bij de eerste 2 gebruikers terwijl deze wel actief is; dit omdat er geen laadtijd staat; dit is wel het geval bij de 3de user/account.
Speckie
- defenderII
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 18 keer
- defenderII
- Premium Member
dit heeft me idd al geholpen om de 2 user ook speckie te laten gebruiken; machtigingen waren niet volledig ok; maar voor mij (admin) is het nog steeds niet opgelost zo; zal moeten verder zoeken!
alvalst bedankt; heeft me hoop ik op een goed spoor gezet
alvalst bedankt; heeft me hoop ik op een goed spoor gezet
- defenderII
- Premium Member
- defenderII
- Premium Member
windows defender geeft aan dat deze een virus bevat????? adware:win32/opencandy
- Kenw00t
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 347 keer
- Bedankt: 249 keer
Ad-aware is geen virus! Gewoon een toolbar of wat reclamezever. OpenCandy zit in redelijk veel apps tegenwoordig, en dat is jammer. Ge moet maar goed genoeg opletten als ge iets installeert ipv blindelings op Volgende te gaan klikken.
- defenderII
- Premium Member
omdat ik de melding kreeg heb ik het nog niet geïnstalleerd en idd typfoutje adware is geen virus 

- defenderII
- Premium Member
heb ondertussen de oplossing gevonden; het had uiteindelijk niets te maken met machtigingen maar alles met de settings van IE9 "browseruitbreiding van derden toelaten".
my mistake
my mistake