hallo
ik heb enige tijd geleden bij 3starsnet een nomadisch nummer aangekocht... was 20 euro per jaar...03/555...
nu is mijn vraag kan ik dit nummer laten overdragen naar telenet?
telenet neemt nummers gratis over.... vraagt 3stars een kost hiervoor ?
kan ik dit nummer kosteloos van 3stars overdragen naar telenet en kan dit als ik dit nummer nog geen jaar heb? heb wel al betaald voor een heel jaar....
bedankt voor de info
3starsnet voip
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 7 keer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
- Bedankt: 80 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Dat zou inderdaad mogelijk moeten zijn. Sinds een tijd kunnen alle Belgische nummers overgedragen worden van gewone telefoonlijn naar voip en omgekeerd. Het verschil nomadisch-geografisch bestaat in principe niet meer. Da's wat ik gehoord heb.
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
- Bedankt: 3747 keer
- Recent bedankt: 13 keer
Ik twijfel er toch aan of Telenet (of Belgacom) zal toelaten om bijvoorbeeld een "nomadisch" 03/355... nummer te porteren naar een vaste aansluiting in een andere zone...liegebeestig schreef:Het verschil nomadisch-geografisch bestaat in principe niet meer. Da's wat ik gehoord heb.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 13 keer
Ben ik zeker van dat ze dit niet doen. Afhankelijk van uw adres beslissen ze welke zone, als het nummer niet in die zone ligt dan gaan ze deze niet porteren(hoewel het technisch wel mogelijk is) en zullen ze u een nieuw nummer geven.Ik twijfel er toch aan of Telenet (of Belgacom) zal toelaten om bijvoorbeeld een "nomadisch" 03/355... nummer te porteren naar een vaste aansluiting in een andere zone...