Mobistar laat mobiel internet delen met verschillende toeste

Nieuws omtrent telecommunicatie
Plaats reactie
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Mobistar laat mobiel internet delen met verschillende toestellen

Op 1 juli lanceert Mobistar Internet Everywhere Multi, een abonnement dat de klanten de mogelijkheid biedt om dezelfde databundel te verdelen over verschillende toestellen.

Met Internet Everywhere Multi richt Mobistar zich op klanten met verschillende toestellen, zoals laptops, smartphones en tablets. Wanneer de klant bijvoorbeeld een mobiel abonnement heeft met mobiel internet, krijgt hij door Multi een extra simkaart ter beschikking die hij in een tablet kan plaatsen. Zo kan het datavolume verdeeld worden over de verschillende toestellen, zonder meerkost, op voorwaarde dat de simkaart op hetzelfde Mobistar-contract vermeld wordt. Wie een extra simkaart nodig heeft, betaalt 3 euro per maand per kaart. Wie enkel een tablet heeft en zijn databundel wenst te delen met een laptop of andere tablet, kan een extra simkaart kopen eveneens aan 3 euro per maand per kaart.

Er worden twee producten voorgesteld: de Relax-bundel met 750 MB voor 15 euro per maand (tijdelijke promotie: 1,5 GB), en de Max-bundel met 2 GB voor 30 euro per maand. Multi is een alternatief voor de mobiele hotspot-functie.

UB Frontpage
ik000ike
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 17 keer

heb dit zondag rond 17uur aangevraagt en tot op heden werkt dit nog niet , heb 2 gsm's van proximus overgezet naar mobostar , 1 is reeds aangesloten de andere nog steeds niet , begin het me nu al te beklagen , men kan binnen de 8 dagen afzien van de overeenkomst ?
SamSung Galaxy S7 Edge

Base

Software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs , and the Universe trying
to produce bigger and better idiots . So far, the Universe is winning.
powaq
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 63 keer

Ik heb dit ook aangevraagd op zaterdag 2 juli en het is ook nog niet actief en heb ook nog geen modem in de post ontvangen. Ik heb al 5x gebeld met de klantendienst telkens met belofte dat ze iets zouden laten weten. Vandaag vertelde mij het vriendelijke meisje aan telefoon dat ze eigenlijk enkel terugbellen of SMS sturen als het probleem opgelost is (ik heb haar nog al aan de lijn gehad en dat is tenminste een eerlijke die weet waar ze mee bezig is). Ze heeft mijn case geëscaleerd en ik zou een fix/antwoord binnen de 48u moeten hebben... Ik ben benieuwd. Ik zal die 48u maar rekenen als maandag en dinsdag zeker...
In ieder geval wist ze mij ook te zeggen dat er een probleem is met de activatie van dat product voor een hele hoop klanten.
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 371 keer
Bedankt: 121 keer
Recent bedankt: 1 keer
Te Koop forum

Nice, nu de andere nog.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S25 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS1821+