iPhone for business + MyXX abo ?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
powaq
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 63 keer

Weet iemand of de iPhone for business optie mogelijk is in combinatie met een MyXX abonnement van Mobistar? (ik ben nu "business" klant met een iPhone 30abo + circle optie) Mijn contract is juist afgelopen en ik ben eens aan het rondkijken of er niets meer geoptimaliseerd mogelijk is. Ik heb nu 200MB/maand internet en het is vooral dat dat een beetje krap begint te worden (ik gebruik zelfs ook zoveel mogelijk wifi). Voor de rest zit ik eigenlijk heel goed.
Voorlopig ben ik aan het zien naar een MobilePro 25(sms optie) + 500MB data abo. Maar Zo'n iPhone for Business + een MyXX abo kan ook wel interessant zijn. Zo'n My25 met 40u Mobistar optie + iPhone for business zou qua TCO op 2 jaar wel interessant zijn. Indien mogelijk natuurlijk.
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
Bedankt: 264 keer

Als Business klant heb je een contact-persoon, ik zou zeggen: bel die en hij zal wel langskomen om samen met je beste tarriefplan samen te stellen. Die geeft dan ook vaak goede promo's (vooral als je doet alsof je naar een andere provider misschien zou overstappen)
powaq
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 63 keer

Ik ben niet van dat type business klant. Ik ben maar een gewone zelfstandige en heb dus niet zo'n contactpersoon, voor zover ik weet. Toch bedankt.
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
Bedankt: 264 keer

Bel misschien eens naar Business klantendienst en vraag of ze iemand willen langssturen om je tarriefplan te herzien, als ze dat willen doen, beter voor jou... Als ze dat niet willen doen, vraag het aan de telefoon of ga langs een Mobistar center
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar, Hey telecom)”