"Bevriezing" telenetabonnement wegens verbouwingen

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Roygenz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
Locatie: 51RUI0
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 53 keer

Wegens verbouwingen die toch enkele maanden zullen aanslepen, en ik intussen niet in ons huis kan wonen heb ik via de telenet site informatief een vraag gesteld wat de mogelijkheden zijn rond bevriezen van mijn internet & telefonie abonnement. (tel+expressnetxl).
Blijkt nu dat mijn abonnement plots is aangepast naar "FreeSurf" zonder bevestiging. Enkele dagen later kreeg ik ook een brief om m'n abonnement tijdelijk te schorsen met wat uitleg. Deze brief moet ik tekenen en terugsturen ter activatie. Ik heb zo 'n vermoeden dat, als ik die brief teken en terugstuur ik geen expressnet xl meer ga kunnen nemen, en ze mij wat gaan pushen om fibernet of digitv te nemen (wat ik sowieso niet moet hebben, en al zeker geen fibernetrouter!) en ik ook terug voor een jaar vasthang aan telenet. Iemand ervaring met telenet in dergelijke situatie? (ik informeer me liever eerst even goed alvorens iets te tekenen)

Dank voor de reply's alvast!
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”