Onbepaalde duur

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Michael
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 14 keer

Weet iemand of het mogelijk is een Base classic abo te nemen van onbepaalde duur. Ik had ergens gehoord dat dit mogelijk zou kunnen zijn indien er geen promoties lopen.
LPS
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 37 keer

Op de BASE classic zijn sowieso geen promo's. Enkel de Postpaid 0 is voor onbepaalde duur, de rest is altijd 24md (dus na 15 md geldig op te zeggen) dacht ik.
Michael
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 14 keer

Ik dacht dat je in bepaalde gevallen ook een contact van onbepaalde duur kon aanvragen als er geen promo's lopen. Weet iemand nog een manier om een base verkoper te overtuigen? Het is toch gewoon een kwestie van een vinkje te plaatsen bij 'onbepaalde duur' op het contract. Het is omdat ik in oktober naar het buitenland moet om te werken voor min 6 maand.
Wat is de opzegvergoeding eigenlijk, is het gewoon 8 EUR x (max 15maanden ?) of is het dan 24 maand... ?
LPS
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 37 keer

Ik denk niet dat ze daar veel keuze in hebben, zij moeten de procedures ook volgen.
Het is dan de resterende aantal maanden tot aan de 15e maand van het contract. Na een jaar moet je dus nog 3 maanden betalen (x het bedrag van je contract).

Maar ze zijn aan het denken om het te versoepelen: http://www.kpnbasefacts.be/bescherming- ... n/?lang=nl
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”