GPR27

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
powaq
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 63 keer

Als ik mijn budgetcheck doe via #5580# (*) dan staat er naast mijn beschikbare mobiele data, minuten, verbruik kaart etc ook nog iets vreemds, namelijk: "GPR27: nog 2615.62MB beschikbaar".

Heeft iemand een idee wat dit is ? Ik heb er nog niet echt op gelet maar ik denk niet dat er iets af gaat. Al zou het kunnen dat het in het begin iets in de 2700MB was, maar daar ben ik niet zeker van.
Ik denk dat dit tevoorschijn is gekomen na het toevoegen van de Circle optie. Het heeft ook niets te maken met mobiele data denk ik, die teller van mobiele data staat er ook nog en werkt gewoon zoals hij moet.

Googlen naar GPR27 levert niets op.

(* aangezien #123# niet meer werkt sinds een week of 2 bij mij. Ja ik heb een btw-nummer, maar #123# werkte perfect voordien. Nu krijg ik gewoon "Sorry, je hebt geen toegang tot deze dienst". Klantendienst vertelde mij toen dat ik 5580 moest gebruiken (zeer onaangenaam persoon aan de lijn, weeral). Ik dacht dat 5580 was afgeschaft?)

(iPhone30 abo + circle optie (met auto herlading van een tempo))
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar, Hey telecom)”