geen internet/TV sinds zaterdagnacht

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
freddyL
Starter
Starter

Ik ben woonachtig in Keerbergen en heb sinds zaterdagnacht (na onweer) geen internetverbinding/TV meer.

Ik heb modem en decoder herstart maar geen verschil. Dus zondagmorgen naar Belgacom gebeld en daar meldt men mij dat ze dinsdag iemand zullen sturen! ondertussen blijkt dat er meerdere mensen in de regio getroffen zijn door de panne die zich ergens in een centrale heeft voorgedaan. Het is nu maandag 13.00h en nog steeds geen verbinding. Bij Belgacom weten ze alleen te zeggen dat ze ermee bezig zijn. Waarom duurt dit zo lang ? Heel vervelend als je 3 studerende kinderen hebt waarvan 1 in hogeschool informatica en 1 midden inde examens zit en die de te leren stof via smartschool moet ophalen op het internet .

Zijn er nog mensen die problemen hebben in regio Keerbergen ?
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 87 keer

freddyL schreef:Heel vervelend als je 3 studerende kinderen hebt waarvan 1 in hogeschool informatica en 1 midden inde examens zit en die de te leren stof via smartschool moet ophalen op het internet.
Je hebt recht op een vragen 3G-stick om te surfen bij een pannen. Bellen naar Belgacom en een "nummer" aanvragen waarmee je dan naar een Belgacom-center gaat om die stick op te halen.
freddyL
Starter
Starter

Het lijkt erop dat dit een lang verhaal gaat worden. Gisteren een technieker voor Belgacom (onderaannemer) op bezoek gehad. Hij is meer dan 4 uren bezig geweest en heeft daarbij 5 modems geprobeerd, 3x naar de schakelkast gereden een paar straten verder, de helft van onze meubels verzet om de kabels te bekijken en tenslotte om 20.00h vertrokken zonder resultaat.

Zonet bel ik naar de klantendienst (11.00h) en daar kan ik het hele verhaal opnieuw vertellen. Blijkbaar hadden ze van die technieker (nog) geen update gekregen. Ik vraag mij af wat er zou gebeurd zijn als ik niet gebeld had. Ook de operator kan mij niet zeggen wat de stand van zaken is of wat de oorzaak van de panne is. En dit na 3 dagen ! Na een aantal keer in wacht te zijn gezet, operator moet blijkbaar veel gaan vragen, wordt mij gezegd dat ze me nog voor de middag gaan terugbellen. Ik kan dus niet anders dan afwachten. Wordt zeer zeker vervolgd...
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”