Toen ik het programma startte en wou upgraden naar een nieuwe firmware kreeg ik de melding dat het niet ging
als de SSD de primaire schijf was en als daar het OS opstond. Dus werd het het upgrade proces afgebroken.
Maar op dat zelfde moment start het programma "Intel Matrix Storage Manager" op, wat ik direct wegklik, dan zie ik dat steam.exe crashed
en daarna wil ik nog een programma opstartten wat op een andere harde schijf staat, maar dat wil ook niet lukken dus herstart ik de pc maar.
Als windows7 dan is opgestart dan zie ik het probleem al. Ik zie 2 harde schijven niet meer staan bij "Computer" en dat zijn de harde schijven waar al mijn data bestanden opstaan en op de andere staan heel veel programma's geïnstalleerd.
Dus mijn primaire harde schijf is een SSD van OCZ, waar Win7 opstaat en dan dan heb ik nog een harde schijf waar ik van bepaalde (belangrijke) dingen een backup maak. Die 2 schijven laat die zien. Als ik dan ga kijken in het computerbeheer van Win7 dan zie ik wel dat daar staat Volume0 en het lijkt erop dat die 2 harde schijven (die ik dus niet meer zie in Win7) bij elkaar zijn gevoegd.
Volgens mij zit die "Intel Matrix Storage Manager" hier voor iets tussen, maar kan ik mijn 2 harde schijven nog terug krijgen zoals het ervoor was, want volgens mij staat die data er nog op ?
Edit: Dus zo te zien maakt Windows van mijn 2 identieke harde schijven nu 1 virtuele harde schijf

Edit2: Nu heb ik die Intel Matrix Storage Manager eens verwijderd en herstart, maar eerst herstart met een Live Mint Linux CD en onder Mint zag ik mijn bestanden nog staan. Dus heb ik de computer terug herstart en nu zie ik in Windows mijn schijven terug staan als D: en F:, maar als ik erop klik wil Windows die formateren. Dus ik ben er nog niet helemaal.