1. Overpriced.
2. De "life is good" houding van Apple.
3. Vis nog vlees, 't is geen smartphone, maar vervangt ook de netbook/notebook niet.
4. sinds wanneer kost +16GB 100 €
5. Business apps ?
6. Het hele concept van we draaien op halve productie zodat er rijen onnozelaars met geld teveel op straat staan om toch maar enige buzz te creëren.
7. Geen usb/microsd of andere aansluitingen.
8. De ik passeer voor alles langs de kassa itunes store.
waarom ik de iPad maar niets vind ;-)
- Kitt
- Elite Poster
- Twitter: kitt1977
- Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
- Bedankt: 45 keer
Geef mij maar een Netbookje voor de helft van de prijs 
Kan ik kiezen welke soft ik er op draai ... en wordt die itunes niet door m'n strot gedrukt
Kan je tenminste deftig op tikken ... kvind de ipad ook maar een overpriced modeverschijnsel .. ( waarmee ik niet wil zeggen dat het slecht is of lelijk is)

Kan ik kiezen welke soft ik er op draai ... en wordt die itunes niet door m'n strot gedrukt

Kan je tenminste deftig op tikken ... kvind de ipad ook maar een overpriced modeverschijnsel .. ( waarmee ik niet wil zeggen dat het slecht is of lelijk is)
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 69 keer
Altijd leuk om de liefhebbers en de haters steeds dezelfde topic te zien opmaken.
Er zullen altijd voor-en tegenstanders zijn. Dit zijn eindeloze discussies.
Maar laat ons eerlijk zijn, wie heeft er de tablets (en zoveel meer) alweer nieuw leven ingeblazen ...
Plots komen alle merken weer bovendrijven met (toegegeven) sterk concurerende varianten (soms regelrechte kopieën!)

Er zullen altijd voor-en tegenstanders zijn. Dit zijn eindeloze discussies.
Maar laat ons eerlijk zijn, wie heeft er de tablets (en zoveel meer) alweer nieuw leven ingeblazen ...
Plots komen alle merken weer bovendrijven met (toegegeven) sterk concurerende varianten (soms regelrechte kopieën!)

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 476 keer
- Bedankt: 106 keer
Goh, heb er eind vorig jaar zelf één gekocht in de VS (goeie wisselkoers) maar of ik het zou overdoen? Daar ben ik nog niet zo zeker van.
Het is en blijft een betrekkelijk erg gesloten platform (je moet indd via app store passeren). Ook geen flash player om te browsen. Er zijn echter ook een paar punten waar ik tegenin moet gaan:
Er zijn echter ook wel voor sysadmins een aantal handige tools: ssh/telnet clients, RDP viewers (of het praktisch is, is een ander verhaal) en van dat nog meer.
Waar ik die voor gebruik? Lezen van kranten/tijdschriften, bedienen iTunes (remoten via wifi), sociale netwerken, surfen, youtube,... Maar zelfs dan blijft het veel geld voor wat ik er maar mee doe.
Het is en blijft een betrekkelijk erg gesloten platform (je moet indd via app store passeren). Ook geen flash player om te browsen. Er zijn echter ook een paar punten waar ik tegenin moet gaan:
Er is sowieso Exchange support (overigens in iOS in het algemeen, dus ook op iPhone of iPod touch). Verder ook allerhande apps beschikbaar om presentaties/spreadsheets/tekst documenten weer te geven. Er zullen ook wel bedrijven zijn die zelf apps schrijven volgens hun noden. Je mag er ook zeker van zijn dat dit door vertegenwoordigers gebruikt wordt om dingen te demonstreren.5. Business apps ?
Er bestaat een dockconnecter adapter waarmee je ofwel een SD slot krijgt of een USB aansluiting. USB aansluiting is wel vrij beperkt (bvb digitale camera voor het importeren van foto's).7. Geen usb/microsd of andere aansluitingen.
Er zijn echter ook wel voor sysadmins een aantal handige tools: ssh/telnet clients, RDP viewers (of het praktisch is, is een ander verhaal) en van dat nog meer.
Waar ik die voor gebruik? Lezen van kranten/tijdschriften, bedienen iTunes (remoten via wifi), sociale netwerken, surfen, youtube,... Maar zelfs dan blijft het veel geld voor wat ik er maar mee doe.
- Kitt
- Elite Poster
Ik heb een tijd geleden met een ipad gespeeld op weg van Belgie naar NL ( als bijzitter de Ipad van de Bestuurder even gebruikt )
Dusja het eerst wat ik wilde proberen is die RDP .. viel om te beginnen al op dat de meeste versies al dokken waren .. naar itunes etc ..
Toch nog 1 versie gevonden die free was maar wel verry lite ..
Dus effe gedownload via 3G/Edge en dan mijn pc proberen overnemen ... het werkt ja .. maar daarmee is alles gezegd ..
Als je weet dat ik thuis een resolutie van 1920x1200 heb op mijn pc .. dus moest al niet ander doen dan zoomen .. en erg lekker werkte die touchscreen niet ... gezien toepassing niet geoptimaliseerd daarvoor .. ( moest de muisaanwijzer bewegen en dan klikken en dan klik je er meer naast dan wat anders )
Beetje hezelfde als RDP op mijn Android phone ..het werkt wel maar echt bruikbaar vind ik dat allemaal niet ...
En sshen daarmee lukt ook wel .. maar niks gaat boven een standaard klavier .. had ik toen mijn netbookje bij gehad met 3G stickje had ik veel meer kunnen doen .....
Dus nee ik was niet erg onder de indruk ... waarvoor et wel leuk kan zijn is bijvoorbeeld om aan iemand foto's te laten zien
Maar dan moet je ze er ook eerst op zien krijgen .. gezien usb ook al geen std feature is ...
Dusja het eerst wat ik wilde proberen is die RDP .. viel om te beginnen al op dat de meeste versies al dokken waren .. naar itunes etc ..
Toch nog 1 versie gevonden die free was maar wel verry lite ..
Dus effe gedownload via 3G/Edge en dan mijn pc proberen overnemen ... het werkt ja .. maar daarmee is alles gezegd ..
Als je weet dat ik thuis een resolutie van 1920x1200 heb op mijn pc .. dus moest al niet ander doen dan zoomen .. en erg lekker werkte die touchscreen niet ... gezien toepassing niet geoptimaliseerd daarvoor .. ( moest de muisaanwijzer bewegen en dan klikken en dan klik je er meer naast dan wat anders )
Beetje hezelfde als RDP op mijn Android phone ..het werkt wel maar echt bruikbaar vind ik dat allemaal niet ...
En sshen daarmee lukt ook wel .. maar niks gaat boven een standaard klavier .. had ik toen mijn netbookje bij gehad met 3G stickje had ik veel meer kunnen doen .....
Dus nee ik was niet erg onder de indruk ... waarvoor et wel leuk kan zijn is bijvoorbeeld om aan iemand foto's te laten zien
Maar dan moet je ze er ook eerst op zien krijgen .. gezien usb ook al geen std feature is ...
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
- Bedankt: 771 keer
- Recent bedankt: 3 keer
De iPad past _perfect_ tussen de smartphone en de laptop/desktop ...
Als ik 's avonds in de zetel zit en wil even "iets" op het internet doen, dan pak ik de iPad en 4 seconden later ben ik het daadwerkelijk aan het doen. Dat tegenover een laptop, die je dan hoogstwaarschijnlijk nog eerst moet aansluiten met de stroomconnector, dan nog wachten totdat die opgestart is, dan nog inloggen ... Tel daarbij dan nog op dat je maar een paar posities kunt aannemen in je zetel, terwijl je jezelf in alle mogelijke bochten kan wringen als je de iPad gebruikt.
Ik gebruik 'm vooral om informatie van het internet naar mijn hersenen te krijgen. Dat wil zeggen, websites lezen, RSS feeds lezen, Twitter volgen, ...
Voor de rest gebruik ik héél veel RDP naar m'n zware (game- )desktop in een andere kamer. Zo kan ik via iTap mijn downloads beheren, gedownloadde x264's in de juiste folder zetten zodat ze een minuut later in de library van m'n Boxee Box zitten.
Als mijn vrouw weer één of ander dom kookprogramma wil kijken, dan start ik AirVideo op en kan zo mijn 5TB+ filmbibliotheek op mijn desktop kijken - niets te converten, niets te wachten, niets te copieren!
Kwa business kan ik vanop m'n iPad een VPN verbinding starten, en zo via RDP naar mijn servers op het werk gaan, of mijn laptop die daar staat overnemen. Dat is absoluut een belevenis als je thuis zit in je luie zetel... VMware heeft recent een app uitgebracht om een vSphere omgeving te beheren, en sindsdien doe ik ik bijna niet anders thuis
De nieuwste versie van de Citrix Reciever werkt nagenoeg per-fect, en zo kan ik op ons ERP systeem van het werk inloggen en wat verderwerken thuis. Samen met die multitasking van 4.2.1 is dat een zegen...
Je moet je iOS devices wel jailbreaken natuurlijk, dan valt ineens wonderwel de verbinding met iTunes weg. Meer nog, sinds ik 4.2.1 op m'n iPad gezet heb, is die niet eens gesynced met m'n iTunes!
Als ik 's avonds in de zetel zit en wil even "iets" op het internet doen, dan pak ik de iPad en 4 seconden later ben ik het daadwerkelijk aan het doen. Dat tegenover een laptop, die je dan hoogstwaarschijnlijk nog eerst moet aansluiten met de stroomconnector, dan nog wachten totdat die opgestart is, dan nog inloggen ... Tel daarbij dan nog op dat je maar een paar posities kunt aannemen in je zetel, terwijl je jezelf in alle mogelijke bochten kan wringen als je de iPad gebruikt.
Ik gebruik 'm vooral om informatie van het internet naar mijn hersenen te krijgen. Dat wil zeggen, websites lezen, RSS feeds lezen, Twitter volgen, ...
Voor de rest gebruik ik héél veel RDP naar m'n zware (game- )desktop in een andere kamer. Zo kan ik via iTap mijn downloads beheren, gedownloadde x264's in de juiste folder zetten zodat ze een minuut later in de library van m'n Boxee Box zitten.
Als mijn vrouw weer één of ander dom kookprogramma wil kijken, dan start ik AirVideo op en kan zo mijn 5TB+ filmbibliotheek op mijn desktop kijken - niets te converten, niets te wachten, niets te copieren!
Kwa business kan ik vanop m'n iPad een VPN verbinding starten, en zo via RDP naar mijn servers op het werk gaan, of mijn laptop die daar staat overnemen. Dat is absoluut een belevenis als je thuis zit in je luie zetel... VMware heeft recent een app uitgebracht om een vSphere omgeving te beheren, en sindsdien doe ik ik bijna niet anders thuis

Je moet je iOS devices wel jailbreaken natuurlijk, dan valt ineens wonderwel de verbinding met iTunes weg. Meer nog, sinds ik 4.2.1 op m'n iPad gezet heb, is die niet eens gesynced met m'n iTunes!
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
- iceke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
- Bedankt: 624 keer
Voor RDP heb ik logmein/realvnc & teamviewer getest, resultaat ? een hoop geld kwijt en nog steeds geen degelijk resultaat dat werkbaar blijkt op langere termijn.
Je moet je muis telkens slepen met je pen en dat is echt niet werkbaar.. is dat met itap beter opgelost ?
Nog een nadeel van de ipad dus.. amper demo versies.
Ik sta voor veel open, maar fan van Apple ben ik nooit geweest en ze moeten nog steeds een apparaat uitvinden om me te bekeren.
10 jaar geleden : Imac, not impressed.
8 jaar geleden : ipod, not impressed.
3 jaar geleden : iphone, had m'n toen een 0€ 24mnd/50€ abbo gehad....
1 jaar geleden : ipad, not impressed.
Vooruitstrevend ? zeker weten ! maar als je ff geduld hebt is er beter, goedkoper en vooral handiger materiaal op de markt.
Je moet je muis telkens slepen met je pen en dat is echt niet werkbaar.. is dat met itap beter opgelost ?
Nog een nadeel van de ipad dus.. amper demo versies.
Ik sta voor veel open, maar fan van Apple ben ik nooit geweest en ze moeten nog steeds een apparaat uitvinden om me te bekeren.
10 jaar geleden : Imac, not impressed.
8 jaar geleden : ipod, not impressed.
3 jaar geleden : iphone, had m'n toen een 0€ 24mnd/50€ abbo gehad....
1 jaar geleden : ipad, not impressed.
Vooruitstrevend ? zeker weten ! maar als je ff geduld hebt is er beter, goedkoper en vooral handiger materiaal op de markt.
- selder
- Moderator
LogMeIn connecteert toch niet via RDP? Daarvoor moet je een server installeren op je desktop ...
VNC werkt ook met zijne eigen server, en de resolutie van je desktop schaalt daar nog altijd niet mooi mee naar je mobiel apparaat.
Teamviewer is dat ook niet iets voor remote support te geven? Volgens mij werkt het ook niet via RDP ...
Wel raar dat de iPad afgedaan is, omdat jij 3 verkeerde programmas gekocht hebt om het mee te proberen
iTap werkt met de ingebouwde RDP functionaliteit van Windows, en dat werkt bijzonder goed, je kan er kiezen tussen 3 "muis-modes", er zal wel een filmpje van op youtube staan zeker?
Ik weet al lang niet meer hoe lang ik mijn iPad heb, 1 jaar? , en ik gebruik het nog steeds ...
VNC werkt ook met zijne eigen server, en de resolutie van je desktop schaalt daar nog altijd niet mooi mee naar je mobiel apparaat.
Teamviewer is dat ook niet iets voor remote support te geven? Volgens mij werkt het ook niet via RDP ...
Wel raar dat de iPad afgedaan is, omdat jij 3 verkeerde programmas gekocht hebt om het mee te proberen

iTap werkt met de ingebouwde RDP functionaliteit van Windows, en dat werkt bijzonder goed, je kan er kiezen tussen 3 "muis-modes", er zal wel een filmpje van op youtube staan zeker?
Ik weet al lang niet meer hoe lang ik mijn iPad heb, 1 jaar? , en ik gebruik het nog steeds ...
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
- iceke
- Elite Poster
Mij maakt het echt niet uit hoe ik op m'n thuispc terecht kom, zolang het maar werkt en op m'n netbook werkt dat met die 3 programma's perfect, zonder problemen en nog gratis ook. Enfin, problemen zijn er om opgelost te worden dus ik ga die itap wel eens uittesten(oei, ik ben weer in Micro$oft termen aan het denken, aankopen bedoel ik)
Wat me vooral stoort aan Apple is dat ze alles zo simpel mogelijk proberen te houden. waardoor er vaak dingen onmogelijk zijn of je je in allerlei bochten moet wringen om dingen gedaan te krijgen.
De iPad past _perfect_ tussen de smartphone en de laptop/desktop ... maar maakt m'n leven niet simpeler.. tenzij je graag met gadgets rondsleurt natuurlijk.
Ik vraag me af hoe een fotograaf het doet als hij ff z'n foto's wil checken op locatie ?
En om er nog ff verder op in te gaan..
1 ste imac,: prachtig ding in die tijd, maar niet genoeg software voorhanden
1ste ipod : Leuk als je nog geen digitale muziek had en je alles wou aankopen via de store, maar ik had al een hele hoop muziek en ben dagen zoet geweest om die allemaal opnieuw en opnieuw en opnieuw de mp3 tags aan te passen en de album art op te zoeken. Batterij kapot ? Nieuwe ipod. Batterij leeg ? Een hoop gezever om dat ding terug op te starten. Muziek van Ipod naar Pc ? Vergeet het maar.
1ste netbook : Ms wind die je kon pimpen met extra geheugen extra grote schijf en die 3 besturingssystemen tegelijk kon draaien (xp/ubuntu & osx) Wel, na een maand heb ik het opgegeven, wat je met osx kon doen kon je met Ubuntu makkelijker & sneller.
1ste iphone : Gewoonweg te duur voor de tijd dat ik uit huis ben.
1ste ipdad : compleet overbodig ?
Wat me vooral stoort aan Apple is dat ze alles zo simpel mogelijk proberen te houden. waardoor er vaak dingen onmogelijk zijn of je je in allerlei bochten moet wringen om dingen gedaan te krijgen.
De iPad past _perfect_ tussen de smartphone en de laptop/desktop ... maar maakt m'n leven niet simpeler.. tenzij je graag met gadgets rondsleurt natuurlijk.
Ik vraag me af hoe een fotograaf het doet als hij ff z'n foto's wil checken op locatie ?
En om er nog ff verder op in te gaan..
1 ste imac,: prachtig ding in die tijd, maar niet genoeg software voorhanden
1ste ipod : Leuk als je nog geen digitale muziek had en je alles wou aankopen via de store, maar ik had al een hele hoop muziek en ben dagen zoet geweest om die allemaal opnieuw en opnieuw en opnieuw de mp3 tags aan te passen en de album art op te zoeken. Batterij kapot ? Nieuwe ipod. Batterij leeg ? Een hoop gezever om dat ding terug op te starten. Muziek van Ipod naar Pc ? Vergeet het maar.
1ste netbook : Ms wind die je kon pimpen met extra geheugen extra grote schijf en die 3 besturingssystemen tegelijk kon draaien (xp/ubuntu & osx) Wel, na een maand heb ik het opgegeven, wat je met osx kon doen kon je met Ubuntu makkelijker & sneller.
1ste iphone : Gewoonweg te duur voor de tijd dat ik uit huis ben.
1ste ipdad : compleet overbodig ?
Laatst gewijzigd door iceke 01 apr 2011, 13:56, in totaal 1 gewijzigd.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
- Bedankt: 685 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Ik heb eens iemand horen zeggen dat IT met fruit erop nooit goed kan zijn 
Maar los daarvan, als ik thuis in de zetel mijn net book pak, ben ik evenrap op internet en ik kan echt typen, het toestel kost maar de helft van en IPAD en ik kan kiezen welke software ik erop zet.
J.

Maar los daarvan, als ik thuis in de zetel mijn net book pak, ben ik evenrap op internet en ik kan echt typen, het toestel kost maar de helft van en IPAD en ik kan kiezen welke software ik erop zet.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- selder
- Moderator
Willen we het eens testen? Ik zal er proberen een filmpje van te nemen hoe dat ik "in real life" connecteer naar m'n desktop, dat is zonder overdrijven een kwestie van een paar seconden.
Een Ipad staat altijd "aan", en je kan je app al starten na - zonder te overdrijven - 1 seconde... Terwijl je al meerdere seconden moet wachten totdat je netbook/laptop uit slaapstand komt, daarna nog eens inloggen, daarna nog eens wachten totdat je desktop opgebouwd is, dan nog eens wachten totdat je terug verbind met je WIFI netwerk ... Ik zeg niet dat die netbook/laptop niet "snel" is, ik zeg alleen dat die een pak trager is dan de iPad ...
Een Ipad staat altijd "aan", en je kan je app al starten na - zonder te overdrijven - 1 seconde... Terwijl je al meerdere seconden moet wachten totdat je netbook/laptop uit slaapstand komt, daarna nog eens inloggen, daarna nog eens wachten totdat je desktop opgebouwd is, dan nog eens wachten totdat je terug verbind met je WIFI netwerk ... Ik zeg niet dat die netbook/laptop niet "snel" is, ik zeg alleen dat die een pak trager is dan de iPad ...
- Joe de Mannen
- Elite Poster
Met een fiets ben ik ook rapper aan het rijden dan jij met je auto... I rest my case.
J.

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 69 keer
Wat een topic alweer. Het in het belachelijke trekken omdat iemand anders gelijk heeft.
Jammer dat je steeds met wederkerende argumenten afkomt (notabene dan nog wel problemen die jij zelf veroorzaakt)
Ik denk dat nen blocnote en ne goeie stylo voor u al meer dan genoeg is ze.
Jammer dat je steeds met wederkerende argumenten afkomt (notabene dan nog wel problemen die jij zelf veroorzaakt)
Ik denk dat nen blocnote en ne goeie stylo voor u al meer dan genoeg is ze.

- Joe de Mannen
- Elite Poster
Als iemand anders gelijk heeft, zal ik dat toegeven. Als je het snel opstarten als hoofdeigenschap gaat beschouwen, dan is een fiets echt wel beter dan een auto hoor. De andere argumenten worden dan van tafel geveegd als zijnde niet belangrijk.Wat een topic alweer. Het in het belachelijke trekken omdat iemand anders gelijk heeft.
Dit snap ik niet, of het moest niet tegen mij zijn natuurlijk.Jammer dat je steeds met wederkerende argumenten afkomt (notabene dan nog wel problemen die jij zelf veroorzaakt)
Als ik rap iets wil noteren, gebruik ik die ook. Als mijn blocnote tijdens het fieldwerk valt, raap ik 'm op en werk ik er verder mee.Ik denk dat nen blocnote en ne goeie stylo voor u al meer dan genoeg is ze.
De juiste tools op de juiste plaats.
J.
- Kitt
- Elite Poster
Inderdaad heb ik ook nooit beweerdmeon schreef:@Kitt: als ge die dingen daar mee probeert te doen you are missing the point of that device.
De iPad is géén computervervanger!

Het kost alleen wel bijna het dubbele van een simpel netbookje waar je mijn inziens toch veel meer mee kan

Maar akkoord het is hip en trendy ... maar voor mij persoonlijk iets van ik wil maar kan niet ..( is vind het vooral iets voor de dommere gebruiker , niet zozeer de geavanceerde pc user .. tenzij je natuurlijk apps ontwikkeld voor dat ding ..daar is wel een markt voor blijkbaar )
Ik zit s'avonds vaak met netbookje voor de tv ( met RDP sessie naar Vaste Pc boven die 24/24 op staat ) ... ik zou wel een paar dingen kunnen op de ipad maar zou toch veel functionaliteit verliezen

Het is geen pc vervanger ... een telefoon ook niet ..( ik heb de simpelste android phone Samsung Apollo volstaat ruimschoots om eens vlug wat op te zoeken of mailtje te checken wanneer geen pc in de buurt .. dus waarom zou ik 4x meer uitgeven voor een iphone 4 ? om hip te zijn ? ) ...
Zelfde met dat Jailbreaken .. het feit dat je de ipad/iphone al moet jailbreaken om leuke dingen mee te doen zegt ook al veel ..( zal apple ook vast niet leuk vinden )
@selder ik geloof best wel dat je dat allemaal kan en dat de ipad sneller opstart enzo , maar als ik moet kiezen dan heb ik toch liever een echte muis en klavier .. ipv die touchscreen waar je elke vinger afdruk op ziet

Ps : ik vrees da iceke en mezelf totaal geen apple liefhebbers zijn hi .. tja kijk ik ga et niet afbreken iedereen koopt wat hij wil , maar heel het apple verhaal is overhyped en ben niet van plan om ooit wat te kopen ervan .. moest ik een ipad winnen met een wedstrijd ik zet hem gelijk te koop ..
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
iceke schreef:1. Overpriced.
2. De "life is good" houding van Apple.
3. Vis nog vlees, 't is geen smartphone, maar vervangt ook de netbook/notebook niet.
4. sinds wanneer kost +16GB 100 €
5. Business apps ?
6. Het hele concept van we draaien op halve productie zodat er rijen onnozelaars met geld teveel op straat staan om toch maar enige buzz te creëren.
7. Geen usb/microsd of andere aansluitingen.
8. De ik passeer voor alles langs de kassa itunes store.
het enige waar ik zulke tablets nuttig voor zie is voor soort binnenhuis domotica systeem, verder ook niet, soort van afstandsbediening.
- selder
- Moderator
Gaat nu niet specifiek over de iPad ... maar dit gevoel heb ik wel, en ook zéker bij de iPad. Er is eerst niets, en dan ineens komt elke fabrikant ermee op de proppen

- Bijlagen
-
- smartphones.png
- (363.69 KiB) Nog niet gedownload
- Kitt
- Elite Poster
Bwah klopt toch niet echt volledig vind ik.. je hebt toch al veel langer of 2007 Windows Mobile phones ..
Maar is idd wel door de hype van de iphone dat andere fabrikanten daar weer opgesprongen zijn ..( alez kwa looks dan toch )
En ik ken er die ondertussen al aan hun 3de of 4de iphone zijn ... ( mijn vorige nokia heb ik nu vervangen door een android na 5 jaar .. )
Maar is idd wel door de hype van de iphone dat andere fabrikanten daar weer opgesprongen zijn ..( alez kwa looks dan toch )
En ik ken er die ondertussen al aan hun 3de of 4de iphone zijn ... ( mijn vorige nokia heb ik nu vervangen door een android na 5 jaar .. )
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
- Bedankt: 46 keer
Haters gonna hate.
Sent from my iPad2
[
Post made via mobile device ]
Sent from my iPad2
[

- Joe de Mannen
- Elite Poster
die post is inderdaad duidelijk sneller dan de posts die ik van mijn netbook doe
J.

J.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 22 keer
Ik ben sowieso al geen fan van het merk. Ik vind de toestellen van apple alvast mooi ogen maar daar stopt het dan ook. Heb er zelf toch ook een tijdje mee gewerkt maar geef me toch maar windows.
Vorige maand trouwens nog even liggen spelen met zo een ipad en ik vond het maar niets, begreep alvast die hele hype niet en toen ik de prijs zag begreep ik het al helemaal niet meer.
Persoon die hem in zijn bezit had gebruikte het toestel ook vooral om zijn kranten te lezen ....
Vorige maand trouwens nog even liggen spelen met zo een ipad en ik vond het maar niets, begreep alvast die hele hype niet en toen ik de prijs zag begreep ik het al helemaal niet meer.
Persoon die hem in zijn bezit had gebruikte het toestel ook vooral om zijn kranten te lezen ....
- iceke
- Elite Poster
Volgens mij heeft dat weinig met haat te maken, meer met frustratiesditCh schreef:Haters gonna hate.
Sent from my iPad2
[Post made via mobile device ]

Ik heb niet veel aan "chiq en gebruiksvriendelijk" als het ding niet doet wat ik er van verwacht.