kan niet inloggen op fast3464

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
laroyj
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 103 keer

door diverse problemen, niet kunnen connecteren op dvr, geen werking ddns, problemen met wifi op de resetknop gedrukt.....
op verschillende forums gelezen dat ik firewal moest uitschakelen en wifi ook en er gewoon router achter gangen wegens automatische bridgemode..
poorten blijven dicht en dvr niet te bereiken, ddns wordt vernieuwd that's it.....

uiteindelijk f3464 gereset maar nu is die niet meer bereikbaar op 192.168.1.1 en staat wifi weer aan, zelfs niet beveiligd..
hoe kan ik terug op mijn f3464, via usb? maar heb zo geen kabel...
hoe kan ik nog anders resetten?

hoe moet ik hem na een reset instellen dat hij enkel maar als modem werkt? geen firewal of wifi
ik wil aparte dlink router aansluiten en afzonderlijk AP

[Mod Edit] e-mail adres verwijderd ter bescherming van je privacy. Users kunnen jou altijd een PB sturen.
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
philippe_d
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
Bedankt: 3755 keer
Recent bedankt: 9 keer
Provider

Je moet aan de Sagem niets wijzigen.
Gewoon de WAN/internet poort van de router aansluiten op LAN1 of LAN2, en op de router PPPoE instellen met je login.
Je afzonderlijk AP aansluiten op een van de LAN poorten van de router.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
laroyj
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 103 keer

ok dat weet ik mar de technieker heeft vanalles en nog wat ingesteld op de sagem, ikzelf heb dan via de info op diverse forums na het inloggen het beruchte "javascript" eropgezet, op deze manier kon ik de ddns erop zetten...
ip adres werd automatisch vernieuwd maar niet bereikbaar...net als het lokale ipadres 192.168.1.64 niet bereikbaar is, de sagem blijft poorten blokeren zelfs wanneer ik op dmz det 64 ip-adres ingeef....
ik heb uiteindelijk firewal op de sagem uitgeschakeld net als wifi, nog steeds zelfde probleem, finaal de restknop ingedrukt en laten rebooten..
Maar nu kan ik niet meer inloggen op 192.168.1.1, heb er een router tussengsestoken zoals u zegt, kan op internet , ddns wordt vernieuwd via router maar poorten blijven dicht door modem....wifi staat nu zelfs onbeveilig open......

denk dat de sagem ook nog op dhcp staat...maar dan nog kan hem niet bereiken, niet langs router en ook niet rechtstreeks...
kan ik via usb op de sagem?
hoe kan ik een fabrieksreset doen of oplossing om terug op de sgem te kunnen?
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”