3StarsNet antwoordt niet na bestelling
Geplaatst: 18 maa 2011, 12:37
Ong. twee weken geleden een bestelling geplaatst voor 3 nieuwe telefoonnummers en 1 nummeroverdracht.
In PDF betaalbevestiging ontvangen, en daags nadien het formulier voor de nummeroverdracht per post verstuurd.
Ik heb nog steeds geen login gegevens voor mijn SIP accounts ontvangen ...
Toelichting gestuurd via hun webform: geen reactie
2 x of 3 x vraag naar status via webform (met verschillende dagen tussen): geen reactie
Ook geen reactie op mijn schrijven i.v.m. de nummeroverdracht.
Gebeld ook (dit zou eigenlijk niet moeten nodig zijn): ik ben de eerste beller, en de klassieke muziek blijft maar klinken.
Net nog eens teruggebeld en nu krijg ik een bericht dat ik bel buiten hun openingsuren, ondanks dat geven ze zelf van 9 tot 17u op op datzelfde bandje en bel ik tijdens deze uren...
Ik heb hun meest recente jaarrekeningen wel eens bekeken: laatste 2 balansen waren negatief saldo van meer dan -200000 EUR
Hun VOIP tarieven zijn ook sinds 2010 niet meer aangepast.
Hun laatste jaarrekening is die van 2009 en die werd pas neergelegd 29/7/2010.
NBB geeft momenteel hun status nog aan als "normaal".
Zijn ze misschien failliet? Zo ja, wie is de curator?
Ik ga straks nog eens proberen bellen, maar als ik weer geen reactie krijg op mijn telefoons of berichten ga ik hen in gebreke stellen en mijn betaling volledig terugvorderen. Ik ben ook het vertrouwen in dit bedrijf volledig kwijt aan het geraken...
Ik zocht eigenlijk een goede VOIP oplossing in Belgiƫ, ik zie dat Weepee hier dikwijls naar voor wordt geschoven - maar mijn toekomstige is Kosovaarse en er zijn niet al te veel VOIP providers die Kosovo op hun tarievenlijst hebben staan ...
Suggesties? Ervaringen met 3Starsnet?
In PDF betaalbevestiging ontvangen, en daags nadien het formulier voor de nummeroverdracht per post verstuurd.
Ik heb nog steeds geen login gegevens voor mijn SIP accounts ontvangen ...
Toelichting gestuurd via hun webform: geen reactie
2 x of 3 x vraag naar status via webform (met verschillende dagen tussen): geen reactie
Ook geen reactie op mijn schrijven i.v.m. de nummeroverdracht.
Gebeld ook (dit zou eigenlijk niet moeten nodig zijn): ik ben de eerste beller, en de klassieke muziek blijft maar klinken.
Net nog eens teruggebeld en nu krijg ik een bericht dat ik bel buiten hun openingsuren, ondanks dat geven ze zelf van 9 tot 17u op op datzelfde bandje en bel ik tijdens deze uren...
Ik heb hun meest recente jaarrekeningen wel eens bekeken: laatste 2 balansen waren negatief saldo van meer dan -200000 EUR
Hun VOIP tarieven zijn ook sinds 2010 niet meer aangepast.
Hun laatste jaarrekening is die van 2009 en die werd pas neergelegd 29/7/2010.
NBB geeft momenteel hun status nog aan als "normaal".
Zijn ze misschien failliet? Zo ja, wie is de curator?
Ik ga straks nog eens proberen bellen, maar als ik weer geen reactie krijg op mijn telefoons of berichten ga ik hen in gebreke stellen en mijn betaling volledig terugvorderen. Ik ben ook het vertrouwen in dit bedrijf volledig kwijt aan het geraken...
Ik zocht eigenlijk een goede VOIP oplossing in Belgiƫ, ik zie dat Weepee hier dikwijls naar voor wordt geschoven - maar mijn toekomstige is Kosovaarse en er zijn niet al te veel VOIP providers die Kosovo op hun tarievenlijst hebben staan ...
Suggesties? Ervaringen met 3Starsnet?