Ong. twee weken geleden een bestelling geplaatst voor 3 nieuwe telefoonnummers en 1 nummeroverdracht.
In PDF betaalbevestiging ontvangen, en daags nadien het formulier voor de nummeroverdracht per post verstuurd.
Ik heb nog steeds geen login gegevens voor mijn SIP accounts ontvangen ...
Toelichting gestuurd via hun webform: geen reactie
2 x of 3 x vraag naar status via webform (met verschillende dagen tussen): geen reactie
Ook geen reactie op mijn schrijven i.v.m. de nummeroverdracht.
Gebeld ook (dit zou eigenlijk niet moeten nodig zijn): ik ben de eerste beller, en de klassieke muziek blijft maar klinken.
Net nog eens teruggebeld en nu krijg ik een bericht dat ik bel buiten hun openingsuren, ondanks dat geven ze zelf van 9 tot 17u op op datzelfde bandje en bel ik tijdens deze uren...
Ik heb hun meest recente jaarrekeningen wel eens bekeken: laatste 2 balansen waren negatief saldo van meer dan -200000 EUR
Hun VOIP tarieven zijn ook sinds 2010 niet meer aangepast.
Hun laatste jaarrekening is die van 2009 en die werd pas neergelegd 29/7/2010.
NBB geeft momenteel hun status nog aan als "normaal".
Zijn ze misschien failliet? Zo ja, wie is de curator?
Ik ga straks nog eens proberen bellen, maar als ik weer geen reactie krijg op mijn telefoons of berichten ga ik hen in gebreke stellen en mijn betaling volledig terugvorderen. Ik ben ook het vertrouwen in dit bedrijf volledig kwijt aan het geraken...
Ik zocht eigenlijk een goede VOIP oplossing in België, ik zie dat Weepee hier dikwijls naar voor wordt geschoven - maar mijn toekomstige is Kosovaarse en er zijn niet al te veel VOIP providers die Kosovo op hun tarievenlijst hebben staan ...
Suggesties? Ervaringen met 3Starsnet?
3StarsNet antwoordt niet na bestelling
- seagull
- Elite Poster
- Berichten: 2002
- Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
- Twitter: WimVerlinden
- Locatie: Kortenberg
- Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
- Bedankt: 108 keer
Zelf alleen maar goeie ervaringen.
Ik bel ze nooit maar mail naar [email protected] of naar [email protected].
Meestal zelfde dag antwoord en indien nodig belden ze me zelf terug.
Ik bel ze nooit maar mail naar [email protected] of naar [email protected].
Meestal zelfde dag antwoord en indien nodig belden ze me zelf terug.
Proximus Bizz Internet Fiber 500/500 Mbps & Business Fibernet 300 plus met Speedboost 300/50 Mbps (failover) -
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV
-
- Premium Member
- Berichten: 579
- Lid geworden op: 12 aug 2007, 17:18
- Uitgedeelde bedankjes: 140 keer
- Bedankt: 118 keer
Zal die eens proberen, maar ik blijf vinden dat dit nefast is voor klantenvertrouwen als je weken na je bestelling niks hoort en geen reactie krijgt op je telefoons of berichten op hun websiteformulier...
- krisken
- userbase crew
- Berichten: 19763
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Vraag eens aan weepee voor hun tarieven?
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Premium Member
- Berichten: 579
- Lid geworden op: 12 aug 2007, 17:18
- Uitgedeelde bedankjes: 140 keer
- Bedankt: 118 keer
Krisken,
bestelling was reeds geplaatst bij 3stars op 7/3 en ik zie niet meteen kosovo in hun tarievenlijst?
+ de abonnementskost valt wel weg, maar de gesprekken zijn toch geregeld ook merkelijk duurder.
Het overgrote deel van onze gesprekken zal binnen België en naar Kosovo zijn, dus het is belangrijk dat de tarieven vooral daarvoor geoptimaliseerd zijn.
Als ik geen feedback krijg bij 3Stars zal ik natuurlijk wel weepee overwegen en 3stars in gebreke stellen - dat lijkt me evident.
Mvg,
David
bestelling was reeds geplaatst bij 3stars op 7/3 en ik zie niet meteen kosovo in hun tarievenlijst?
+ de abonnementskost valt wel weg, maar de gesprekken zijn toch geregeld ook merkelijk duurder.
Het overgrote deel van onze gesprekken zal binnen België en naar Kosovo zijn, dus het is belangrijk dat de tarieven vooral daarvoor geoptimaliseerd zijn.
Als ik geen feedback krijg bij 3Stars zal ik natuurlijk wel weepee overwegen en 3stars in gebreke stellen - dat lijkt me evident.
Mvg,
David
-
- Premium Member
- Berichten: 557
- Lid geworden op: 05 nov 2005, 23:51
- Locatie: Leuven (016)
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 30 keer
FYI: Betamax clone FastVoip heeft tarieven voor Kosovo ... 5 eurocent naar vast, 19 eurocent naar mobile
http://www.fastvoip.com/en/rates
http://www.fastvoip.com/en/rates
-
- Premium Member
- Berichten: 579
- Lid geworden op: 12 aug 2007, 17:18
- Uitgedeelde bedankjes: 140 keer
- Bedankt: 118 keer
Dat weet ik, maar ook geen ondersteuning voor noodnummers hier en dat heb je wel bij 3stars. Fastvoip staat ook in mijn lijstje. Moet dit weekend mijn dialing plan nog optimaliseren en zal met het goedkopere tarief van fastvoip wel rekening houden.
-
- Starter
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 30 maa 2011, 16:27
Ik moet zeggen dat in mijn recente ervaringen de service van 3starsnet inderdaad zeer slecht is. Nooit antwoord op emails, en op sommige dagen telefonisch onbereikbaar.