Nu was ik mijn home netwerk aan het opzetten en er vielen mij een paar dingen tegen.
Sinds ik dommel vdsl had werkte ik in bridge en dat zou ik graag terug zou houden maar het wil niet vlotten.
1. Ik zie in de quick start wel mijn account naam staan, maar ik heb nergens een passwoord gekregen. Dat staat ingevuld en als ik het reveal met ne ffox plugin is da duidelijk een bogus password in de genre van {[(+-){+). Hoe geraak ik aan mijn paswoord of heb ik dat in princiep niet nodig als de bbox 2 de modem blijft?
2. Der is standaard geen crm achtig ding? ge moet u inschrijven voor e services blijkbaar maar ik heb (nog) geen factuur
3. Hoe zet ik mijn modem in bridge met mijn router zonder bgctv af te breken? Ik zie hier overal op forum dingen als bridge vs fully routed enzo maar nerges een duidelijke sticky of tutorial
4. mijn modem staat beneden in de kelder. Daarachter wil ik mijn router zetten die naar een verdeelkast/switch gaatn en van daar naar alle ruimtes. Kan ik mijn decoder daar nu ook achter hangen of moet die een aparte lijn hebben rechtstreeks uit modem? Ik heb hier willen zien dat dit recent veranderd is met tv on pc maar het wil hier niet echt zo goed lukken.
Ik zou wa meer experimenteren maar ik ben zelf nogal bezig met kappen, plakken en metsen enzo en het vrouwtje heeft netwerk nodig want die werkt vaak van thuis dus het zou op een paar uur moeten werken

bon, ik ga nog wat naar mijn netwerk staren