Mobistar centers al even erg als mobistar zelf

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
FlashBlue
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 1022 keer
Bedankt: 296 keer

Ik ben een dik jaar geleden als zakelijke klant met slaande deuren vertrokken bij mobistar (en naar MV gegaan) omwv hun prijzen en het schandalige gedrag tov klanten. nog maanden gezever gehad over facturen daarna.

Maar blijkbaar zijn de mobistar centers al even erg als het bedrijf waar ze van afhangen.
Broerke ging zich vandaag een nokia C7 kopen, heeft al jaren een mobistar prepaid ding omdat ie niet veel belt.
Dus ie is dat ding gaan kopen bij een mobistar center, omdat prijs daar goed was. Ze waren heel vriendelijk volgens hem, en hadden zelfs "alles ingesteld".

Vond ik al vreemd, toestel eens bekeken, en sure enough, ze hadden zelfs 3G connectivity als default data connectie ingesteld voor automatisch verbinden. Zonder enige vermelding te maken van de schandalige tarieven die ze hanteren op data connectivity op prepaid kaarten (en abo's zonder data access).

Sommigen leren het blijkbaar nooit. Degoutante firma.

en ja, tis een beetje een rant/grommel post; maar see me care :P
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Euh. Die connectiviteit wordt door de installatiewizard van Nokia automatisch ingesteld ja... Dus zelfs al zou je broerke dat zelf hebben gedaan zou dat nog ingesteld zijn geraakt. Bovendien zijn m.facebook.com en de Netlog-tegenhanger gratis te bereiken over die 3G-verbinding (bij Tempo Music althans), dus voor die service zou 3G eveneens ingeteld moeten zijn...

Hier kan je toch moeilijk het mobistarcenter iets aanwrijven. Een C7 is een smartphone, dus dataconnectie is eigenlijk onontbeerlijk bij die dingen.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
FlashBlue
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 1022 keer
Bedankt: 296 keer

ik kan mobistar heel veel aanwrijven ;)

en het center in kwestie kan ik zeer zeker aanwrijven dat ze niet voldoende info hebben verschaft over het feit dat ze die connectie hadden (laten) inschakelen, en over de prijzen die gelden voor data op een prepaid :)

als dit bij een andere klant was gebeurd was die mens er pas achtergekomen als zen credit op was en ie weer kon bijladen...

Ik snap wat je wilt zeggen, en als ie het zèlf had ingesteld, wast zen eigen fout geweest als ie niet goed had opgelet, maar nu hebben andere het voor hem gedaan, en (imho) niet afdoende info gegeven...
Oftewel ben ik gewoon tezeer gehecht aan de eerlijkheid van mensen ? :-( :P
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Tempo Music bestaat niet meer.
http://userbase.be/nieuws/telecom/571-m ... aadkaarten

Tempo Tribe voorziet gratis toegang tot Twitter, Facebook en Netlog. De kaart is enkel online te verkrijgen.
Onbeperkt surfen naar Facebook, Netlog en Twitter geldt alleen in België en komt overeen met een maximaal volume van 1 GB. Het gratis surfen is geldig om te surfen op de officiële mobiele websites van Facebook, Netlog en Twitter vanaf:

* het mobiele portaal van Mobistar (m.mobistar.be)
* de officiële url’s, namelijk: http://m.facebook.com, http://m.netlog.be, http://mobile.twitter.com
* de officiële applicaties van deze websites.
Of je kan deze functies bij een andere herlaadkaart toevoegen aan 3 euro.
FlashBlue: nogal een geluk dat hier geen medewerkers van Mobistar zitten (of er althans voor uitkomen), of uw hoofd was ondertussen afgeschoten. ;)

Wat ik nog oneerlijk vind: "Onbeperkt sms'en komt overeen met 5000 sms'jes." Onbeperkt is onbeperkt, en geen 5000.
koekie
Forumtroll
Forumtroll
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 229 keer

FlashBlue schreef:ik kan mobistar heel veel aanwrijven ;)
Troost je, je bent niet de enige. :evil:
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 450 keer

Ook als bedrijf bij mobistar vertrokken voor facturen van 300 euro. Nu bij MV en maximaal 70 euro per maand, en het gebruik is zelfs bijna verdubbeld!
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar, Hey telecom)”