Aangezien ik een mailtje kreeg dat ik mocht deelnemen aan de Yelo beta dan toch maar eens een poging gedaan om aan te loggen.
Blijkbaar heb ik echter twee logins, namelijk gewoon m'n Telenet E-mail adres en m'n Telenet account nummer (axxxxx). Ik kan hier dus beide prima mee inloggen, echter nadien wil de website nog nog een Yelo-account aan me koppelen (geen idee of ik dat heb), maar ongeacht wat ik kies... uiteindelijk moet ik bij de nieuwe account terug een e-mail adres opgeven, en dan komt hij zeuren dat het al bestaat.
Enig idee hoe hier door te geraken ?
Yelo login
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
-
- Deel van't meubilair
Tja... dan maar een ander e-mail adres genomen en nog een extra Yelo account (ik begrijp geen barst van gans hun account gedoe) en hun werkte het. Meteen naar Live TV... en heb twee minuten gekeken... kan je dat kleine schermpje niet undocken naar een apart resizable window of zo ? Trouwens het aanbod is zielig...
-
- Deel van't meubilair
Nee, da's inderdaad full-screen... ik wil gewoon een window (net zo groot als het beeld, dus niet met gans die Yelo pagina eraan vast) dat dus undocked is, en resizable is (maw. dat ik rustig ergens in een hoekje van m'n scherm kan zetten, net zo groot als ik het wil).
- netdata
- Elite Poster
- Twitter: wdhaeseleer
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 8 keer
Klopt, in het begin kon je nog gewoon kijken met vlc ofzo, maar omdat er een idioot is die dit dan weer re-streamed naar het internet toe heeft telenet alle moeite van de wereld gedaan om ook dit te beveiliging, waardoor je nu aan die idiote flash hangt.r2504 schreef:Nee, da's inderdaad full-screen... ik wil gewoon een window (net zo groot als het beeld, dus niet met gans die Yelo pagina eraan vast) dat dus undocked is, en resizable is (maw. dat ik rustig ergens in een hoekje van m'n scherm kan zetten, net zo groot als ik het wil).
Ik doe ook mee aan de beta en heb hun dit al een paar keer laten weten, maar geen antwoord, dat leek me net het fijne aan beta, dat je feedback kan geven.
Het aanbod is inderdaad een ramp, maargoed liever beperkt dan betalend bij begacom...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1323 keer
- Bedankt: 498 keer
Ik zit sinds vorige week ook in de beta-groep. Het getuigt in elk geval niet van veel professionalisme dat je nergens duidelijk je suggesties/opmerkingen kwijt kan.
Mijn grootste ergernis is idd ook dat account gedoe. Heb het hier vroeger al eens gepost, denk ik (Edit: http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... SO#p358787). Ik geraak er dus ook helemaal niet aan uit, en ik zit zelf in de branche! Om te beginnen hebben ze een single-signon met Mijn Telenet, wat ik op zich al een beetje onnozel vind. Mijn Telenet is een administratieve applicatie, waarom dat gaan SSO'en met een webdienst ? Lijkt me enkel interessant voor mensen die bvb ook dagelijks hun webmail gebruiken.
Ik heb een hele tijd geleden al een Yelo account aangemaakt (kan zelfs zijn dat het nog ten tijde van tv.be was). Hiervoor had ik dus mijn e-mail adres gebruikt. Op Yelo kan je echter zowel geregistreerd zijn met je Telenet Login als met je Telenet mailadres. Door hun SSO krijg je dan het probleem dat als je op Mijn Telenet ingelogd bent (met je Login) en dan naar Yelo ging, dat je dan de mogelijkheid had om je account te koppelen aan die Telenet Login. Bij mij heeft dat nooit gewerkt, en ik moest telkens zeggen dat ik me eigenlijk wou afmelden met mijn Login en terug wou inloggen met mijn mailadres.
Paar weken geleden wil ik ook een account maken voor mijn vrouw. Initieel ook weer op basis van e-mail adres, maar opnieuw kreeg je daar een pak mogelijkheden om te koppelen aan diverse Telenet accounts. Hoe ik het juist gedaan heb, weet ik niet meer, maar voor ik het goed en wel besefte was nu haar Yelo account gekoppeld aan mijn Telenet Login. Gevolg: als ik ingelogd ben op Mijn Telenet en naar Yelo ga, ben ik daar direct binnen met de account van mijn vrouw.
Mijn grootste ergernis is idd ook dat account gedoe. Heb het hier vroeger al eens gepost, denk ik (Edit: http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... SO#p358787). Ik geraak er dus ook helemaal niet aan uit, en ik zit zelf in de branche! Om te beginnen hebben ze een single-signon met Mijn Telenet, wat ik op zich al een beetje onnozel vind. Mijn Telenet is een administratieve applicatie, waarom dat gaan SSO'en met een webdienst ? Lijkt me enkel interessant voor mensen die bvb ook dagelijks hun webmail gebruiken.
Ik heb een hele tijd geleden al een Yelo account aangemaakt (kan zelfs zijn dat het nog ten tijde van tv.be was). Hiervoor had ik dus mijn e-mail adres gebruikt. Op Yelo kan je echter zowel geregistreerd zijn met je Telenet Login als met je Telenet mailadres. Door hun SSO krijg je dan het probleem dat als je op Mijn Telenet ingelogd bent (met je Login) en dan naar Yelo ging, dat je dan de mogelijkheid had om je account te koppelen aan die Telenet Login. Bij mij heeft dat nooit gewerkt, en ik moest telkens zeggen dat ik me eigenlijk wou afmelden met mijn Login en terug wou inloggen met mijn mailadres.
Paar weken geleden wil ik ook een account maken voor mijn vrouw. Initieel ook weer op basis van e-mail adres, maar opnieuw kreeg je daar een pak mogelijkheden om te koppelen aan diverse Telenet accounts. Hoe ik het juist gedaan heb, weet ik niet meer, maar voor ik het goed en wel besefte was nu haar Yelo account gekoppeld aan mijn Telenet Login. Gevolg: als ik ingelogd ben op Mijn Telenet en naar Yelo ga, ben ik daar direct binnen met de account van mijn vrouw.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 10 keer
Vandaag ook de bevestiging gekregen om yelo uit te testen.
Maar als ik inlog gebeurt er ... niets. Alles zoals vroeger, ik kan weliswaar mijn digicorder
programmeren maar daar blijft het bij.
Ik kan ook zgn. reacties twitteren... lol
Maar als ik inlog gebeurt er ... niets. Alles zoals vroeger, ik kan weliswaar mijn digicorder
programmeren maar daar blijft het bij.
Ik kan ook zgn. reacties twitteren... lol
ʞǝǝd ıʇ sıɯdlǝ
- mailracer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
- Bedankt: 315 keer
Ik weet niet welke kant ze uit willen met yelo. Dat je de digicorder kan programeren via het internet is leuk. Maar dat live tv zien via het internet is echt niet dat.
De kwaliteit die ze aanbieden voor de PC is dezelfde als op een ipad. Op een full hd scherm trekt dat dus op niets. Als dit ooit betalend word, dan ben ik zeker geen klant. Bekijk je een videoclip, dan zie je niets dan bewegende blokjes. Ze hadden het beter Lego genoemd ipv Yelo.
De kwaliteit die ze aanbieden voor de PC is dezelfde als op een ipad. Op een full hd scherm trekt dat dus op niets. Als dit ooit betalend word, dan ben ik zeker geen klant. Bekijk je een videoclip, dan zie je niets dan bewegende blokjes. Ze hadden het beter Lego genoemd ipv Yelo.