Een tijd later komt het domein bedrijfsnaam.be vrij. Deze domeinnaam wordt aangekocht bij dezelfde host. De host voorziet bedrijfsnaam.org van een alias bedrijfsnaam.be . In de plugin wordt de bestemmeling veranderd naar [email protected] . Het mail adres [email protected] blijft gewoon bestaan maar wordt niet meer gebruikt.
Nog tijdje later wordt er overgegaan tot de aankoop van een SBS server waardoor een eigen mailserver gebruikt kan worden. Het MX record wordt aangemaakt zodat alles van [email protected] wordt doorgestuurd naar de eigen server. Alles werkt perfect BEHALVE de mails die verstuurd worden via het contactformulier. Als een mail verstuurd wordt via het contactformulier (dus naar [email protected]), wordt deze niet gestuurd naar de server maar komt deze terecht in [email protected]
Ikzelf heb een bepaalde theorie over deze fout en ik wou even testen of deze kan kloppen

Als er van overal ter wereld een mail verstuurd wordt naar [email protected] komt deze aan op de eigen mailserver. Als ik de complete wordpress site kopieer naar mijn eigen domein en ik wil een mail versturen via het contactformulier, dan komt deze aan op de eigen mailserver. Het kan dan toch niet anders dan aan een instelling op de server van de host liggen?
Volgens de host ligt het aan het gebruikte script. Ik moet het script aanpassen zodat mijn mail verstuurd wordt naar het ip adres van de server. Ik zou niet weten hoe ik in php een mail kan versturen naar een ip adres. Ik heb dan maar het voorstel gedaan om gewoon het [email protected] te laten schrappen. Maar volgens de host kan dit niet want dan zouden er helemaal geen mails meer aankomen.