IE9 beta bug

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
defenderII
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 18 keer

hallo; als er UB-ers zijn die de IE9-beta (laatste update 15/02/2011) gebruiken; zijn er dan bij die hetzelfde voor hebben dan mij:
  • 1. als ik http://video.rtltvi.be/ open loopt mijn pc vast. Het fisiek geheugen gaat bijna direct naar max (let dus op als je dit test)
  • 2. als ik bij mobistar inlog en een factuur wil openen in pdf gaat dit niet; andere pdf links op andere sites hebben dit probleem niet
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 263 keer
Bedankt: 104 keer
Provider

Best updaten naar de IE 9 RC ! de release client versie van IE heeft duizenden verbeteringen tegenover de beta versie, dus grote kans dat die bug eruit is!

Microsoft is begonnen met het verspreiden van Internet Explorer 9 RC via de Automatische Update functie van Windows. De softwaregigant bestempelt het als een Belangrijke update, die alleen zichtbaar is voor testers van de IE9 bèta. In eerste instantie gaat het om een kleine groep die de update ontvangt, maar uiteindelijk kunnen alle bètatesters de update tegemoet zien.

Blocktool
Naast het aanbieden van IE9 RC, is er ook een blocktool beschikbaar gemaakt. Daarmee kunnen systeembeheerders straks de installatie van de nieuwe browser via de Automatische Update functie voorkomen. "Om onze gebruikers te helpen veiliger en up-to-date te zijn, verspreiden we IE9 straks via Automatische Update en Windows Update aan alle gebruikers", zegt IE-manager Jatinder Mann. "We weten dat in zakelijke omgevingen het IT-beheer de introductie van een nieuwe browser wil uitstellen totdat de comptabiliteit met interne applicaties en sites volledig getest is."

De toolkit biedt ook een "unblock" mogelijkheid die de blokkade kan terugdraaien. "We denken dat deze aanpak een goede balans is tussen het helpen van klanten veiliger te zijn en organisaties te laten bepalen wanneer ze klaar zijn om IE9 onder hun gebruikers te verspreiden", besluit Mann.

Bron: security.nl
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
defenderII
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 18 keer

done that, is de RC van IE9
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”