Beste Allemaal,
Hoop dat dit topic op de juiste plaats staat; is immers zowel BGC als Proximus-materie.
Mijn oude decoder teruggebracht naar BGC winkel en daar sprak men mij - als rasechte verkopers - over de mogelijkheid tot mobile internet. Er is immers 500 Mb inbegrepen voor gebruik tijdens WE en feestdagen (in de week heb ik toch internet thuis). Is wel handig als je eens op verplaatsing gaat.
Ik heb dus een vodafone-stick K3565 & alles werkt perfect.
De meegeleverde software is niet echt windows 7 compatibel maar op de site van vodafone vind je vlot een aangepaste versie.
Het enige probleem is dat je de stick niet "veilig kan verwijderen" in win 7. Iemand enig idee hoe je dit kan oplossen. Het apparaat wordt ook vermeld als cd-drive ...
Groeten en dank bij voorbaat voor jullie reacties
Vodafone Mobile Stick
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 279 keer
- Bedankt: 142 keer
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
- Bedankt: 3755 keer
- Recent bedankt: 8 keer
* Het apparaat wordt vermeld als een drive, omdat er een stukje geheugen in zit (waarop de software staat).
* Veilig verwijderen is alleen belangrijk bij USB drives en memory sticks, om te vermijden dat er open bestanden beschadigd worden tijdens het verwijderen. Ik zou mij hier geen zorgen over maken !
* Veilig verwijderen is alleen belangrijk bij USB drives en memory sticks, om te vermijden dat er open bestanden beschadigd worden tijdens het verwijderen. Ik zou mij hier geen zorgen over maken !
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 279 keer
- Bedankt: 142 keer
Thx eens te meer.
Off topic: Nogmaals ben nu zeer tevreden BGC klant; internet intense in combinatie met de nieuwe TV HD decoder werkt zeer, zeer goed. En m'n decoder aangesloten op powerlines van BGC.
Hoop enkel dat ze eens werk maken van Wireless N bbox 2; nu heb ik nog een Wireless N moeten aan Bbox koppelen om ten volle de snelheid te halen.
Off topic: Nogmaals ben nu zeer tevreden BGC klant; internet intense in combinatie met de nieuwe TV HD decoder werkt zeer, zeer goed. En m'n decoder aangesloten op powerlines van BGC.
Hoop enkel dat ze eens werk maken van Wireless N bbox 2; nu heb ik nog een Wireless N moeten aan Bbox koppelen om ten volle de snelheid te halen.