Tot enkele weken terug verstuurde ik uitgaande faxen met behulp van Hylafax in Windows XP. Ondertussen heb ik een PC-upgrade gedaan en draait het besturingssysteem Windows 7 Professional 64-bit op mijn computer.
Welke software kan in gebruiken om via VOIP te faxen in Windows 7 64-bit. Het installeren van hylafax lukt niet. Dit blijkt enkel te werken op 32-bit.
Iemand suggesties of andere oplossingen?
Ik heb een weepee-account en zou graag terug opteren voor een systeem van met toevoegen van extra printer.
Faxen-printen in Windows 7 64-bit
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
- Bedankt: 108 keer
Proximus Bizz Internet Fiber 500/500 Mbps & Business Fibernet 300 plus met Speedboost 300/50 Mbps (failover) -
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV
- Kitt
- Elite Poster
- Twitter: kitt1977
- Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
- Bedankt: 45 keer
Werkt hier ook perfect op W7 32bit .. ( met Weepee Faxout )
Enige wat ik mis is de faxheader op verzonden faxen .. ( 1ste lijntje op een fax met naam en nummer van verzender ) .
Geen idee of je dat ergens kan instellen ...
Enige wat ik mis is de faxheader op verzonden faxen .. ( 1ste lijntje op een fax met naam en nummer van verzender ) .
Geen idee of je dat ergens kan instellen ...
- Kitt
- Elite Poster
- Twitter: kitt1977
- Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
- Bedankt: 45 keer
Eum ja dat heb ik allemaal ingesteld .. maar dat is volgens mijn enkel voor een "'voorpagina" .
Wat ik bedoel is zoals bij een reguliere faxmachine dat hij op de 1ste lijn zijn fax ide zet .. ( faxnummer / naam / tijd / datum etc ) .
Wat ik bedoel is zoals bij een reguliere faxmachine dat hij op de 1ste lijn zijn fax ide zet .. ( faxnummer / naam / tijd / datum etc ) .