Prijzen zijn zeer uiteenlopend.
Ik heb geen webruimte nodig, wel wil ik enkele subdomeinen kunnen aanmaken.
Weet iemand een firma die dit tegen een schappelijke prijs aanbied?
Alvast bedankt

Startcom SSL & CAcertSilver_Rain schreef:die gratis ssl is ook wel handig, maar is een jaar geldig.
Iemand daar nog alternatieven voor?
Moeilijk.Ondertussen werkt al alles, gaat erg vlot daar !
Nog een vraagje als ik nu naar synology.mijndomein.be ga kom ik uit waar ik moet zijn, maar in de adres balk staat niet synology.mijndomein.be maar mijndomein.gotdns.org kan ik dit aanpassen, dat er mijn domeinnaam van ovh blijft staan?
Als ik mij niet vergis is CNAME louter een doorverwijzing en zal hij dus op zijn gotdns.org adres terecht komen.Ken schreef:Een CNAME record aanmaken over je DynDNS hostname.
En hoe is het gelukt? Wat was voor jou de oplossing?Silver_Rain schreef:Is gelukt, dat de domeinnaam blijft staan, bedankt !![]()
En wou eigenlijk subdomein met ssl, dus wildcard, maar dat kost al onmiddellijk een hele som geld
Ken schreef:En hoe is het gelukt? Wat was voor jou de oplossing?Silver_Rain schreef:Is gelukt, dat de domeinnaam blijft staan, bedankt !![]()
En wou eigenlijk subdomein met ssl, dus wildcard, maar dat kost al onmiddellijk een hele som geld
localhost schreef:Ik ben klant bij Gandi.net voor de meeste van mijn domeinen. Die is ietsje duurder, maar wel zero bullshit. Dus geen kaping van de WHOIS-gegevens, zoals heel wat goedkope registrars doen.
Mijn advies om een registrar te kiezen: bekijk eerst de WHOIS-gegevens van enkele andere domeinen die via die registrar geregistreerd zijn. Of probeer dat toch althans.