ik kwam net dit tegen in de krant over de wav box en indien je de blauwe gekregen hebt gaan ze je een jaarcontract aan je been lappen voor prime "in de krant zegt een woordvoerder van telenet dat je na de 4maanden cadeau zal gecontacteerd worden door telenet als je je prime abbo wenst te behouden of niet" hoe komt toch dat ik dat niet echt geloof?
Net zoals ze "op tijd" gingen bellen voor mijn Plus pakket?
Ter info: ik zit nu dus een jaar vast met alle opties terwijl ik na 3 maand enkel Discovery enz wilde (meegedeeld aan klantendienst). Dank u Telenet! (Nu is dat geen ramp, het scheelt maar enkele euro's maar ik vond het principieel en ethisch net over het randje.)
De procedure is dat elke WAW-klant vóór het einde van de termijn van ons een brief krijgt waarin wordt uitgelegd dat één telefoontje naar 015-666.666 volstaat om alles stop te zetten.
Nog een geluk dat we op de betrouwbaarheid van de post, sorry het hypermoderne Bpost, kunnen we rekenen.
wij hadden waw box 4 maand cadeau gekregen
overal staat : na afloop kan je opzeggen, je krijgt een herinneringsbrief...
maar : wij kregen geen brief.... wij hebben opgezegd : 2 dagen na afloop van de waw box enne... toch een factuur van 1 jaar in de bus
bedrieglijk gewoon!
saartje bellen naar de kd om te vragen of uw andere producten opzegbaar zijn indien ja doen.
Ze zullen u doorverbinden met kwaliteitsopvolging en de kans is groot dat ze u gaan kwijtschelden.
Indien het niet lukt klacht neerleggen bij de ombudsdienst.
iphone 13 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
saartje schreef:wij hadden waw box 4 maand cadeau gekregen
overal staat : na afloop kan je opzeggen, je krijgt een herinneringsbrief...
maar : wij kregen geen brief.... wij hebben opgezegd : 2 dagen na afloop van de waw box enne... toch een factuur van 1 jaar in de bus
bedrieglijk gewoon!
je moets 30 dagen voor afloop opzeggen schriftelijk