Onze Userbase leden lezen het liefst over netwerktechnologie VDSL2, en telecombedrijven Telenet en Belgacom. Er was ook een opmerkelijke stijging op te merken in het aantal pageviews en bezoeken. Dat blijkt uit een analyse uitgevoerd door de Userbase Crew.
We hebben een top 10 van de populairste nieuwsberichten op Userbase samengesteld, een soort afsluiting van het zeer interessante jaar 2010. Het populairste nieuwsbericht ging over de VDSL2 modemtool 1.3, een tool waarmee je een VDSL2-lijn kan analyseren. Plaats twee en drie worden ingenomen door Telenet en Belgacom: de snelheidsverhogingen en het stilaan verdwijnen van de beruchte datalimiet heeft de Users enorm geboeid. Ook het forumtopic waarin de top 10 met de zwaarste downloaders gepubliceerd werd door Telenet, krijgt een eervolle plaats in het lijstje. De volledige top 10 staat onderaan het artikel.
Ook het aantal pageviews is sterk toegenomen: er werd een stijging opgetekend van 51%. Als we spreken volgens het aantal bezoeken, dan is dat in vergelijking met het jaar 2009 met 57% gestegen. Userbase kende bovendien een uitstekende uptime van 99,97%.
[...]
Voor 2011 hopen we alvast op een stevige uploadverhoging, algehele afschaffing van de datalimiet (we zijn al goed op weg), meer mobiel surfen, introductie van HSPA+ en uitbreiding van 3G, een veiliger internet, en... wat nog? Waar hoop jij op voor het jaar 2011?
UB Frontpage
VDSL2, Telenet en Belgacom meest gelezen topics op Userbase
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
- devilkin
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1079 keer
- Bedankt: 681 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Komkommertijd op UB?
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Erelid
Nee. Apprecieer je het werk niet? :s
- devilkin
- Administrator
Jawel... maar een post als deze, en vooral dan nog als 'nieuws' op de frontpage... 'k vind het raar. Gaf me een 'de nieuwsdienst brengt nieuws over zichzelf daar er niks anders is'-gevoel... Ik had het idee dat dit eerder bedoeld was voor zaken die echt gerelateerd waren aan zaken waar UB zich mee bezighoud, niet over UB zelf.
Niet verkeerd oppakken ofcourse!
Niet verkeerd oppakken ofcourse!
-
- Erelid
Nja. Ik ben er wel trots op wat we bereikt hebben. Ik wou het eerst posten in het subforum Userbase helemaal onderaan het forum, maar dat stond naar mijn mening te laag. In ander nieuws vond ik het niet passen. Breedband nieuws sloot het beste aan aangezien de volledige top 10 over breedband gaat én ik vraag wat jullie verwachten voor het jaar 2011 op gebied van telecom. Scsi.
- devilkin
- Administrator
True, 't is nice te zien hoe UB is uitgegroeid
Keep up the good work!

Keep up the good work!
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 243 keer
Ge kunt het artikel anders formuleren. Ge kunt beter als hoofd uitpakken met de groei en dan pas met de meest gelezen topics op het forum.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.