Hallo,
Is er al iemand erin geslaagd om een tweede PPPoE-sessie op te zetten bij Scarlet One, het pakket met Internet+Telefoon(+TV)?
Ik dacht dat je 2 sessies kon maken, maar waneer ik telkens een tweede sessie probeer te starten, dan lukt dat niet.
Meer nog, de Sagem verliest zijn PPPoE-sessie en stopt met normaal te werken, buiten de telefoon lijkt hij helemaal dood. Een manuele herstart (stekker uittrekken) is de enige oplossing.
Is er al iemand erin geslaagd een tweede sessie te starten? Anders zoek ik niet verder ofdat het aan mij ligt..
Bedankt!
PPPoE-sessies
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 150 keer
Is me zelfs niet gelukt om een sessie te starten vanop een router, 2 verschillende geprobeerd.
Uit pure miserie maar router in demilitarized zone gezet en andere range. Nu werkt alles tenminste deftig en snel...
Uit pure miserie maar router in demilitarized zone gezet en andere range. Nu werkt alles tenminste deftig en snel...
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 8 keer
Ik heb ook het "one"-abo en kan zonder problemen 2 sessies gebruiken. De sagem-box zelf laat ik een sessie opstarten voor mijn gigaset-voip (WeePee) en mijn netgear router een aparte sessie voor al de rest.
Telenet Yugo
OVH voip
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 87 keer
Nope! Er staat niets speciaals ingesteld.
Maar nu dat ik zeker weet dat je meer dan 1 PPPoE-sessie kunt starten, moet ik fout bij mij zoeken.
Ik zal het binnenkort nog eens opnieuw proberen, maar momenteel niet omdat het internet door andere personen hier thuis druk wordt gebruikt en het momenteel beter niet uitvalt.
Maar nu dat ik zeker weet dat je meer dan 1 PPPoE-sessie kunt starten, moet ik fout bij mij zoeken.
Ik zal het binnenkort nog eens opnieuw proberen, maar momenteel niet omdat het internet door andere personen hier thuis druk wordt gebruikt en het momenteel beter niet uitvalt.