Wat is de maximum snelheid dat je met Mobile Vikings op dit moment kan behalen ?
Ik zit nog altijd op edge dus ik kan het niet testen.
Mod edit: titel iets duidelijker gemaakt
Wat is de hoogste snelheid met mobile vikings?
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 386 keer
- Bedankt: 363 keer
En BASE is een abnormale provider?
Met Mobile Vikings kan je momenteel inderdaad 1 Megabit halen maximum. Maar 1 Megabit is zeer aangenaam om te surfen, zeker op je mobiel. Ik heb het tijdens de treinrit Antwerpen - Gent getest: Tussen Antwerpen en Sint-Niklaas constant HSDPA met snelheden tot 700 kbps (upload tot 300 kbps). Weldra zal BASE 3G uitbreiden naar andere gebieden waardoor op meerdere plaatsen deze comfortabele snelheid beschikbaar is.
Hopelijk zal de snelheid mee evolueren (meer dan waarschijnlijk).
Met Mobile Vikings kan je momenteel inderdaad 1 Megabit halen maximum. Maar 1 Megabit is zeer aangenaam om te surfen, zeker op je mobiel. Ik heb het tijdens de treinrit Antwerpen - Gent getest: Tussen Antwerpen en Sint-Niklaas constant HSDPA met snelheden tot 700 kbps (upload tot 300 kbps). Weldra zal BASE 3G uitbreiden naar andere gebieden waardoor op meerdere plaatsen deze comfortabele snelheid beschikbaar is.
Hopelijk zal de snelheid mee evolueren (meer dan waarschijnlijk).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
- Bedankt: 94 keer
Mijn antieke Powerbook G4 via USB verbonden met een Nokia E51. Provider = Mobile Vikings, 3G Brussel, buurt van de Wetstraat.
Code: Selecteer alles
Download Speed: 923 kbps (115.4 KB/sec transfer rate)
Upload Speed: 352 kbps (44 KB/sec transfer rate)
Latency: 80 ms
Code: Selecteer alles
Download Speed: 837 kbps (104.6 KB/sec transfer rate)
Upload Speed: 333 kbps (41.6 KB/sec transfer rate)
Latency: 78 ms