Voor 10 euro per maand krijg je er dit... gewoon om duimen en vingers af te likken.
Als je dan ziet wat je hier in Belgie krijgt

Allemaal waar, maar zou je met de wedde van een gemiddelde Roemeen willen leven? Ik alvast niet. Met hetgeen ik verdien en betaal aan internet heb ik veel meer dan die mensen daar.r2504 schreef:Onlangs was er nog een topic over... echter nu zit er iemand die ik ken.
Voor 10 euro per maand krijg je er dit... gewoon om duimen en vingers af te likken.
Als je dan ziet wat je hier in Belgie krijgt
Hun wedde is dan misschien lager, als kost ginder ook veel minder... maar het is inderdaad relatief.jan28 schreef:Allemaal waar, maar zou je met de wedde van een gemiddelde Roemeen willen leven? Ik alvast niet.
Ik woon aan de grens met Frankrijk, bij wijze van spreken ga ik te voet naar Frankrijk.quistnix schreef:..... Dat in vergelijking met bvb. Frankrijk. Nu, ik heb familie wonen in Frankrijk en ik kan je zeggen dat het leven er gemiddeld een stuk duurder is dan in België.
Misschien de prijzen vergelijken aan de hand van de http://www.economist.com/node/917156jan28 schreef: Allemaal waar, maar zou je met de wedde van een gemiddelde Roemeen willen leven? Ik alvast niet. Met hetgeen ik verdien en betaal aan internet heb ik veel meer dan die mensen daar.
Coax.Trojan schreef:Die upc in roemenie, is dat coax of koperpaar?