Mobistar down west/oost vlaanderen?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Roygenz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
Locatie: 51RUI0
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 53 keer

'k heb de indruk dat er toch iets grondig misloopt bij Mobistar in west en oost vl op dit moment. Bellen of opgebeld worden lukt op dit moment totaal niet..
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6557
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1379 keer
Bedankt: 509 keer

+1, al een half uur geen ontvangst, regio Brugge.
Ik had de voorbije twee dagen sowieso al problemen met mijn gesprekken (uitval, echo,...). Weet niet of het gerelateerd is.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6557
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1379 keer
Bedankt: 509 keer

lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2326
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 105 keer

Regio Kortrijk werkte ook niet. Dat reikt toch wel wat verder dan regio Veurne en Brugge.
fvhbrugge
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1597
Lid geworden op: 23 nov 2008, 20:38
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 123 keer

lithion schreef:Regio Kortrijk werkte ook niet. Dat reikt toch wel wat verder dan regio Veurne en Brugge.
Brugge deels plat : in de namiddag dinsdag 16/11
SMS werkte nog.

Volledig plat zeker om 17uur en bleef aanslepen tot na 20 uur,
getest om 20u30 : weer in werking.

Misschien moet mobistar de tekst aanpassen die hier staat:
http://corporate.mobistar.be/go/nl/medi ... e_tack.cfm

Citaat:
Eerste Belgische operator met full ip-architectuur
“In 2009 migreerden we de kern van ons netwerk van een oude technologie, circuit switch, naar een nieuwe technologie, ip. Die biedt enorme voordelen: beter beheer van de spraakkwaliteit en meer capaciteit op het vlak van mobiele data. Bovendien kunnen we bij panne veel sneller overstappen op een andere machine zonder dat de klant er iets van merkt.
:bang: :think:
Mod edit: rood is voor mods, ajb.
koekie
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 445
Lid geworden op: 27 feb 2009, 15:26
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 229 keer

Ja, dat laatste is grappig. :banana:
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6557
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1379 keer
Bedankt: 509 keer

Het ergerlijkste vind ik nog dat er hierover totaal geen officiele reactie gekomen is, en ook raar dat er in de nationale pers ook niets over gerept wordt. We spreken hier toch niet over een kleine panne. Heeft minstens 4u geduurd en de geimpacteerde regio was toch vrij groot.
-KoeKe-
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 19 aug 2010, 20:59
Twitter: SandersBert
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

Er werd een smsje gestuurd dat zij zich excuseerden voor die down, terwijl ik er niets van gemerkt heb :p
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar, Hey telecom)”