Hoi,
Ik ben nog geen klant bij Belgacom.
En zou mijn internet Favorite via de E-services willen bestellen.
Maar blijkbaar is dit niet mogelijk.
E-services zijn enkel toegankelijk voor bestaande Belgacom klanten.
Wat nu ?
Is er een manier om me als Belgacom klant te laten registreren (voor de E-services)
Of dien ik mijn abonnement via een Belgacom winkel (of telefonisch via de helpdesk) te bestellen.
Nota: Als ik mijn abonnement via e-services kan activeren, krijg ik een IPOD Shuffle en 50 euro korting.
Is alvast te proberen waard (als dit mogelijk is).
Gent32m
Bestelling via E-Services
- malinwa001
- Pro Member
- Twitter: malinawa001
- Uitgedeelde bedankjes: 78 keer
- Bedankt: 13 keer
Ging jij niet bij dommel of een andere kleine ISP blijven om de markt open te breken?
- fryelectro
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 367 keer
- Bedankt: 174 keer
Ik heb net even gekeken, je kan toch gewoon een bestelling plaatsen als niet-klant? Je hebt e-services dus niet nodig?
Je klikt gewoon op bestellen, dan kies je voor de volledige bestelling in te geven. Vervolgens kan je je promotie kiezen (€15/maand gedurende 5 maanden + gratis activering
Online voordeel: + gratis iPod Shuffle 2 Go OF Gratis installatie en activering). Dan kies je voor nieuwe klant en geef je je adres in. De rest zou duidelijk moeten zijn?
Je klikt gewoon op bestellen, dan kies je voor de volledige bestelling in te geven. Vervolgens kan je je promotie kiezen (€15/maand gedurende 5 maanden + gratis activering
Online voordeel: + gratis iPod Shuffle 2 Go OF Gratis installatie en activering). Dan kies je voor nieuwe klant en geef je je adres in. De rest zou duidelijk moeten zijn?
Edpnet VDSL XL - 100/35 Fritz!Box 7530
Orange Go Extreme
Orange Go Extreme
- Gent32m
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 144 keer
- Bedankt: 118 keer
Was ik ook van plan. Maar niet ten koste van gelijk welke prijs. Ik heb Dommel een kans gegeven (aanvankelijk ging ik daar mijn bestelling plaatsen). Maar toen ik te horen kreeg dat ik als HomeConnect klant alles eerst dien af te sluiten (zo ook mijn raw copper aansluiting). Om deze daarna terug aan te moeten vragen (50 euro kosten, for what ?). De Modem moest ik ook betalen (140 euro). Enkel mijn activatie kreeg ik gratis (als 'nieuwe klant'). Terwijl ik er al meer dan 3 jaar klant ben. Mijn raw copper aansluiting wou ik jaarlijks betalen. Zo kreeg ik nog wat korting. Maar dit ging niet. Het was alles jaarlijks of niets jaarlijks..malinwa001 schreef:Ging jij niet bij dommel of een andere kleine ISP blijven om de markt open te breken?

Ik heb er wel een paar uur verveeld mee gelopen. Ik was (en ben) graag Dommel klant. Maar om hiervoor 300 euro meer te betalen en uiteindelijk op dezelfde maandprijs als Belgacom terecht te komen, vond ik er wat over...
fryelectro, bedankt voor de tip !fryelectro schreef:Ik heb net even gekeken, je kan toch gewoon een bestelling plaatsen als niet-klant? Je hebt e-services dus niet nodig? ...
Ik probeer het straks zo eens (na de zevende dag

Edit: Mijn bestelling zonet online geplaatst (zonder e-services). 50 euro korting gekregen (waarmee ik de connection kit betaald heb). De thuis levering via taxipost kost me nog 6,69 euro. Hier krijg ik 4 euro korting op (door online te bestellen), wat mijn totaal factuurbedrag op 2,69 euro brengt. Echter een super deal! Maandelijks zal ik 52,90 euro betalen (Favorite + FUP). Maar de eerste 5 maanden kost me dit maar 20 euro/maand (promo). Activering + Modem ook gratis. Activatiedatum kon ik zelf kiezen. Zodat dit min of meer met mijn afsluitingsdatum bij Dommel overeenkomt.
Het mag gezegd. Belgacom heeft zijn online bestelling goed uitgewerkt.
Tot nu toe, verliep alles heel vlot!
Gent32m
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).