magic the gathering

Voor de gamers. Hier kan je met al je opmerkingen, vragen, problemen terecht.
Akira
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

ok :oops: kwil gewoon weten of er hier nog iemand is die dit spel speelt (nee nie op de pc, kaartspel:p)
dus euh als je het speelt, mag je hier altijd je stuff posten e ;)
leuk om combo's uit te wisselen, afspreken op toernooien kan ook natuurlijk en natuurlijk showen met de decks e :D!! ook als ge kaartjes wil ruilen, verkopen enzo ;) just press the "nieuw bericht" button!!! DOEN

hmmm me denkt dat er hier nie veel mensen gaan op antwoorde ma tis altijd leuk e moesten er wel zijn

en o ja niet-magicers: DON'T LAUGH :)
de pispaal <<
Styno
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

5-6 jaar gelden nogal intensief mee bezig geweest, maar sindsdien heb ik het niet meer gespeeld. K heb het op pc wel eens getest, maar dat is toch verre van hetzelfde.

Met wat wordt er nu zo gespeeld? welke uitbreidingen enzo?

Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
Akira
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

der komen steeds meer special abbilities uit en op den duur is het wel wa verwarrend :)
maar ik speelde nog tot 2 jaar geleden toernooien :)
maar helaas was ik toen gestopt omdat ik effe tussen de bomen de lucht nie kon zien, maar nu ga ik weer beginnen met toernooien
nu ben ik vollop bezig met decks te bouwen
maar waarom was ik toch zo dom om 2jaar geleden redelijk veel rares te verkopen :s dedju! maar kheb nog wel wa goede kaarten (kben begonnen vanaf Tempest, Exodus)
stino, als ge uw kaarten kwijt wilt, moogt ge ze altijd naar mij opsturen ze :p[/i]
de pispaal <<
C-Phest
Premium Member
Premium Member

Bericht

ik heb thuis nog een hele kast (ja ... KAST) vol steken :)

Als ik ooit tijd heb (tegen de dieren terug spreken denk ik ;) ) sorteer ik die eens en kan ik terug beginnen spelen ...

Mijn eerste collectie heb ik moeten verkopen omda'k het geld nodig had ... collectie vanaf revised ... deed jaartje later veel pijn die verkocht te hebben en nog meer pijn toen ik 2 jaar na de verkoop besliste terug te beginnen :cry:

Nu zit ik dus terug met hoooopen kaarten en kan de bomen tussen de kaarten al bijna terug zien staan hahaha

Voorlopig staat magic echter wel on hold ... tegen ik mijne overschot verkocht heb (heb sommige uncommons wel 20x) begin ik mijn ondertussen wegens tijds- en geldgebrek overgeslagen reeksen terug aan te vullen. ik denk dat ik bij onslaught of legiosn ergens gestopt ben

to be continued dus :)

EDIT: moest ge ooit onder elkaar willen spelen, ik waarschuw u vooraf dat ik type 'alles max 4 keer in nen deck' speel en ni meedoe aan bleiterige tournament types ... u bent gewaarschuwd :)
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Akira
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

euh is da geen regel da ge nie meer dan 4 keer dezelfde kaart in je deck mag hebben?
enfin de toernooien die ik doe zijn altijd georganiseerd door "de papieren korf" die de officiële toernooien doet in oost_vlaanderen (in destelbergen)
dus moet ge ook rekening houden met banned cards enzo
wel jammer dat de toernooien redelijk wat geld kosten :(
maar ge krijgt er wel ne helen dag plezier voor terug!! en lekkere sandwichkes voor geen geld
tis zoals ne lanparty ma dan zonder computers
de pispaal <<
Styno
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

Mr.Cide schreef:stino, als ge uw kaarten kwijt wilt, moogt ge ze altijd naar mij opsturen ze :p
Ja daar twijfel ik niet aan, kzal me eens een inquest gaan halen sie, dat gaat u een noot kosten ;)
Neen, ik doe ze niet weg, k heb er al te veel weg gedaan waar ik nu spijt van heb...

Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding