Eindejaars promo's proximus

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
blondie2001
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 2 keer

Zitten hier enkele mensen die al wat inside kennis hebben van hoe de eindejaarspromo's van proximus eruit gaan zien.

Ik wil switchen van Mobistar naar Proximus omdat de ontvangst van M belabberd is en ik uit ervaring weet dat die van P wel er goed is.

Ik vind de huidige promo's interessant ... vraag is of de eindejaarspromo's misschien niet beter gaan zijn (10 EUR korting gedurende 20 maanden van de 24 als je online bestelt).
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

ik vind ze nu al redelijk straf, eerlijk gezegd. dus ik gok v niet.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 300 keer

Op dit moment loopt er toch een heel mooie promo? Die oploopt tot een korting van 200 euro :banana: lijkt mij toch wel super als je wenst over te stappen naar de Belgacom familie.
blondie2001
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 2 keer

Muziekbos schreef:Op dit moment loopt er toch een heel mooie promo? Die oploopt tot een korting van 200 euro :banana: lijkt mij toch wel super als je wenst over te stappen naar de Belgacom familie.
Ik vind het ook een heel mooie promo ... maar rond de eindejaarspromo wordt meestal meer heisa (promotie) gemaakt. Is natuurlijk geen garantie dat het dan beter zal zijn.
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 300 keer

blondie2001 schreef:
Muziekbos schreef:Op dit moment loopt er toch een heel mooie promo? Die oploopt tot een korting van 200 euro :banana: lijkt mij toch wel super als je wenst over te stappen naar de Belgacom familie.
Ik vind het ook een heel mooie promo ... maar rond de eindejaarspromo wordt meestal meer heisa (promotie) gemaakt. Is natuurlijk geen garantie dat het dan beter zal zijn.
Dat is als spelen met de Lotto of op de beurs. Het risico nemen met de hoop dat het beter wordt. Veel succes.
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 389 keer

tot voor kort kon je met zekerheid zeggen dat de zomer en winterpromo de beste waren !
maar sinds de laatste promo zou ik dit niet meer durven zeggen.
misschien breekt koppelverkoop helemaal door, maar dan is dit niet een garantie dat de promo beter is.
want koppelverkoop vind ik nie echt de supperpromo
iphone 13 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”