Zijn er nog mensen die problemen hebben met het versturen van SMS berichten via proximus? Zowel met mijn pay&go kaart, mijn proximusabonnement van het werk als het proximusabonnement van mijn vriendin ondervind ik deze problemen. Heb proberen een SMS te sturen naar een mobistar klant (geen idee of dit prepaid of abonnement is), de mobistarnummer van het werk van mn vriendin, mijn nummer bij mobile vikings als het wire-less abonnement van mijn broer. Telkens krijg ik de melding dat de SMS niet kan verstuurd worden, met de optie opnieuw te proberen.
Nog mensen die dit probleem ondervinden?
Indien regiogebonden ... Hier = 9820 Merelbeke
Problemen met SMS?
- krisken
- userbase crew
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- krisken
- userbase crew
Na 10/15 keer opnieuw te klikken op send werkt het wonderbaarlijk genoeg wel. Voor één sms tochAstralon schreef:Hier ook problemen met SMS-en bij Proximus - abonnement en regio 9080.

Telefonie = EDPnet + OVH
- krisken
- userbase crew
Klantendienst gecontacteerd, er schijnen inderdaad (landelijke) problemen te zijn. Echter gaat het bij de ene gsm wel en bij de andere niet. Als ik vraag hoe dit kan zou het - volgens de klantendienstoperator - iets te maken hebben met op welke server je aangemeld bent met je gsm toestel. Even de gsm in en uitschakelen en hopen dat je dan op een andere server bent aangemeld zou niet helpen, daar je steeds op dezelfde word aan en afgemeld, afhankelijk van je gsm nummer.
Vage uitleg...mss dat hier iemand mij meer kan vertellen
Vage uitleg...mss dat hier iemand mij meer kan vertellen

Telefonie = EDPnet + OVH
- krisken
- userbase crew
Een andere oplossing is er niet meteen (zou niet weten dewelke???). Men is er volop mee bezig volgens de klantendienst, probleem zou gisterenavond ontstaan zijn. Ook ik heb nooit problemen gehad hierrond (eigenlijk met niks ivm proximus), zie dus ook geen reden om hun de rugg toe te keren. ELKE provider kan eens in de shit zitten...styxx166 schreef:Hier ook problemen. Heeft de klantendienst geen andere oplossing aangeboden? En word er niet aan gewerkt?
Dit heb ik nog nooit gehad bij proximus en dit slaagt me wel een beetje tegen...
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Natuurlijk zullen ze hier aan werken. Ze moeten het niet alleen uit klantvriendelijkheid doen maar het brengt ook geld in het laatje.styxx166 schreef:Hier ook problemen. Heeft de klantendienst geen andere oplossing aangeboden? En word er niet aan gewerkt?
Dit heb ik nog nooit gehad bij proximus en dit slaagt me wel een beetje tegen...
Ik ben zelf ook heel tevreden van Proximus voor zowel voice als data en zie geen reden om te veranderen.
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Ikzelf heb vandaag soms ook problemen gehad bij het verzenden van een sms, een 2de keer proberen en het lukte gewoon... Echter sinds deze avond lukt het helemaal NIET meer om een sms te verzenden, ontvangen werkt ook gewoon... (Prepaid Pay&go Generation kaart). Nagevraagd bij andere mensen die ik die ook Proximus klant zijn en bij hen lukte het wel gewoon, daarom dacht ik dat het hier lokaal aan de mast lag. Nu ben ik al wat gerustgesteld omdat ik dit hier lees en het dus een algemeen probleem is, moest het een lokaal probleem geweest zijn zou het waarschijnlijk wel niet al te vlug gefixt worden...
Ik gebruikte dan de website van proximus om mijn smsjes te verzenden tot ik merkte dat er geld van mijn kaart af ging (ik heb 5000 gratis smsen per maand), vind ik toch ook wel wat idioot dat deze 5000 gratis smsen niet tellen via de site...?
EDIT: Locatie: Gent
Ik gebruikte dan de website van proximus om mijn smsjes te verzenden tot ik merkte dat er geld van mijn kaart af ging (ik heb 5000 gratis smsen per maand), vind ik toch ook wel wat idioot dat deze 5000 gratis smsen niet tellen via de site...?
EDIT: Locatie: Gent
Laatst gewijzigd door Tha_Matt_Man 14 sep 2010, 22:47, in totaal 1 gewijzigd.
Scarlet (Thuis) en Mobile Vikings (Mobiel Internet)
- krisken
- userbase crew
Laten we massaal verhuizen naar Breemeon schreef:Ik heb gewoon smsjes kunnen sturen hoor, heb ook afleverrapporten gehad... (Proximus Business abo, locatie staat bij m'n naam)

Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Dat is Kim Clijsters gebied en daar moet Proximus extra waakzaam zijn om het op te nemen tegen Telenetkrisken schreef:Laten we massaal verhuizen naar Breemeon schreef:Ik heb gewoon smsjes kunnen sturen hoor, heb ook afleverrapporten gehad... (Proximus Business abo, locatie staat bij m'n naam)

- krisken
- userbase crew
Eerder MV die daar in de buurt ook opereertAstralon schreef:Dat is Kim Clijsters gebied en daar moet Proximus extra waakzaam zijn om het op te nemen tegen Telenetkrisken schreef:Laten we massaal verhuizen naar Breemeon schreef:Ik heb gewoon smsjes kunnen sturen hoor, heb ook afleverrapporten gehad... (Proximus Business abo, locatie staat bij m'n naam)
.

Soit, ondertussen blijkt proximus goed werk te leveren : smsjes blijken toe te komen nu.
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Inderdaadkrisken schreef: Soit, ondertussen blijkt proximus goed werk te leveren : smsjes blijken toe te komen nu.

Scarlet (Thuis) en Mobile Vikings (Mobiel Internet)