Hoi iedereen,
juist even gebeld met Belgacom. Momenteel ben ik aan het overschakelen van vaste lijn naar voip (Nomado) en het internet zou ik graag bij hen houden.
Ik had internet generation maar die promotie stopt wanneer ik een wijziging doe, dus nu zit ik op Internet Favorite aan 42.9/maand.
De medewerker vertelde mij echter dat ik zonder problemen kon overstappen naar Internet Comfort, zonder extra kosten, zelfs al loopt mijn contract nog een jaar, klopt dat?
Veranderen van abonnementsformule kosteloos?
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 389 keer
je kan altijd veranderen, aleen ga je 1 jaar bijtekenen
je kan zeker generation krijgen zal aleen zonder de promo zijn en kost een kleine 35€ voor 200 gb
al ze niet willen kan je dreigen met opzeggen en opnieuw een keer bellen.
je kan zeker generation krijgen zal aleen zonder de promo zijn en kost een kleine 35€ voor 200 gb
al ze niet willen kan je dreigen met opzeggen en opnieuw een keer bellen.
iphone 13 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
mercedes e220 OML
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
generation bestaat wel nog, maar het voordeel van € 5/maand gedurende 1 ste jaar is er niet meer
http://www.skynet.be/entertainment-nl/g ... -internet/
op die pagina kan je nog gewoon bestellen
http://www.skynet.be/entertainment-nl/g ... -internet/
op die pagina kan je nog gewoon bestellen
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
Klopt xenne had ik ook al wel gezien maar klik is op bestellen en dan kom je hier uit
http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/ordering#
Maar dan kan ik alleen verder gaan als je tv erbij neemt,en als je dan nog verder gaat dan staat bij keuze van internetabbo zelfs de generation er niet meer bij.
http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/ordering#
Maar dan kan ik alleen verder gaan als je tv erbij neemt,en als je dan nog verder gaat dan staat bij keuze van internetabbo zelfs de generation er niet meer bij.
- xenne
- Elite Poster
okay... tijdje geleden kon je nog op die manier bestellen? nu niet meer... dan is generation blijkbaar inderdaad opgeborgen
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
- Bedankt: 3755 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Ik denk dat je je in de zak hebt laten zetten. Volgens mijn zijn er hier gebruikers (xenne?) die hun bestaand abonnement hebben behouden bij overschakelen naar internet zonder vaste lijn.simon1991 schreef:Momenteel ben ik aan het overschakelen van vaste lijn naar voip (Nomado) en het internet zou ik graag bij hen houden.
Ik had internet generation maar die promotie stopt wanneer ik een wijziging doe, dus nu zit ik op Internet Favorite aan 42.9/maand.
De overgang liep niet altijd even gesmeerd, maar na enkele interventies werd hun bestaand internet abbo terug hersteld.
Dus ik zie niet in waarom je Generation abbo zou moeten vervallen bij het opzeggen van je vaste lijn.
Philippe
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 23 keer
je abbo vervalt niet... maar wel de promotie... want die is vervallen en dan kom je wel in de buurt van die 42,9 europhilippe.deleye schreef:Ik denk dat je je in de zak hebt laten zetten. Volgens mijn zijn er hier gebruikers (xenne?) die hun bestaand abonnement hebben behouden bij overschakelen naar internet zonder vaste lijn.simon1991 schreef:Momenteel ben ik aan het overschakelen van vaste lijn naar voip (Nomado) en het internet zou ik graag bij hen houden.
De overgang liep niet altijd even gesmeerd, maar na enkele interventies werd hun bestaand internet abbo terug hersteld.
Dus ik zie niet in waarom je Generation abbo zou moeten vervallen bij het opzeggen van je vaste lijn.
Philippe
in praktijk kun je dus beter die fixed line behouden... en evt je nummer laten porteren
die fixed line evt van classic naar discovery laten switchen...
komt nog altijd goedkoper uit dan 42,9 euro
en behoudt je tenminste die 200gbyte/maand (nu betaal je meer voor slechts 100gb)... en krijg je je gratis foto's nog

- xenne
- Elite Poster
dat klopt. situatie kan nu wel anders zijn gezien het produkt generation momenteel niet meer wordt aangeboden (blijkbaar)philippe.deleye schreef:Volgens mijn zijn er hier gebruikers (xenne?) die hun bestaand abonnement hebben behouden bij overschakelen naar internet zonder vaste lijn.
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 2 keer
Hallo, ik bevind mij nu in deze overschakelingsprocedure.
Op 30 augustus heb ik mijn nummer laten porten en heb ik gevraagd mijn internet te behouden (internet generation). Via de helpdesk heb ik kunnen regelen dat dit kon en ze hebben hiervoor een dossier opgemaakt. Op 30 augustus heb ik jammer genoeg vernomen dat ik een internet favorite abonnement had gekregen..
Hier heb ik uiteraard voor teruggebeld, na enige discussie en navraag bij hun supervisor, hebben ze mij een nieuwe activatie voor 27 september kunnen regelen.
Ik ben benieuwd.. Wat ik kan concluderen is dat je met wat moeite dit wel kunt klaarspelen, maar hun systeem werkt niet mee, het verloopt altijd met wat trubbels..
met vriendelijke groet
Op 30 augustus heb ik mijn nummer laten porten en heb ik gevraagd mijn internet te behouden (internet generation). Via de helpdesk heb ik kunnen regelen dat dit kon en ze hebben hiervoor een dossier opgemaakt. Op 30 augustus heb ik jammer genoeg vernomen dat ik een internet favorite abonnement had gekregen..
Hier heb ik uiteraard voor teruggebeld, na enige discussie en navraag bij hun supervisor, hebben ze mij een nieuwe activatie voor 27 september kunnen regelen.
Ik ben benieuwd.. Wat ik kan concluderen is dat je met wat moeite dit wel kunt klaarspelen, maar hun systeem werkt niet mee, het verloopt altijd met wat trubbels..
met vriendelijke groet
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 389 keer
ik ken iemand die bij zijn verhuis in begin juli zijn generation en promo kom meenemen.
Maar misschien is het veranderd.
Maar ben er wel zeker van dat ze het nog kunnen activeren
Maar misschien is het veranderd.
Maar ben er wel zeker van dat ze het nog kunnen activeren
iphone 13 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
mercedes e220 OML
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
- Bedankt: 19 keer
bedankt voor jullie reacties!
Ik heb zonet nog eens gebeld naar Belgacom en volgens de medewerkster die ik nu aan de lijn had was het wél perfect mogelijk om Generation te behouden, het is mij dus ook allemaal niet meer duidelijk... Nuja ik schakel morgen over naar internet zonder vaste lijn, ik zal zien wat het geeft en morgen verslag uitbrengen!
Ik heb zonet nog eens gebeld naar Belgacom en volgens de medewerkster die ik nu aan de lijn had was het wél perfect mogelijk om Generation te behouden, het is mij dus ook allemaal niet meer duidelijk... Nuja ik schakel morgen over naar internet zonder vaste lijn, ik zal zien wat het geeft en morgen verslag uitbrengen!