Base prepaid: Gratis gesprekken naar Base worden aangerekend

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 684 keer
Bedankt: 156 keer
Provider

Vandaag heb ik gemerkt dat mijn gesprekken naar Base aangerekend worden, hoewel ik ruim 300 gratis minuten naar Base heb. Het zijn gesprekken naar mijn vrouw, dus niet naar iemand die eerst Base was en nu zou overgestapt zijn met nummerbehoud. Voor zover ik kan zien, worden de gesprekken ook nog afgetrokken van mijn gratis minuten.
Vanmorgen heb ik mijn belkrediet bijgeladen, dus ik vermoed dat dit er wel iets mee te maken heeft. De samenvatting na een gesprek is nu plots in het Engels.

Heeft iemand dit ook al gemerkt?
Ik heb 3 maal geprobeerd de klantendienst te bellen, maar telkens na een tiental minuten opgelegd zonder dat ik iemand aan de lijn had. Ik heb dan nu ook maar een mail gestuurd. Ik zal morgenvroeg in de file nog eens bellen ;)
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 87 keer

Langs een BASE shop gaan.

Bij mij is er geen probleem met gratis minuten en ik heb toevallig vandaag ook herladen.
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

Zelfs via post-paid is dit systeem onduidelijk, maar het blijkt wel correct.

De wachttijden bij Base zijn de laatste 2 jaar onaanvaardbaar lang geworden.

Nog goedkoper dan Base? --> http://www.allortl.be/ (wel alles in het frans :| )
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 684 keer
Bedankt: 156 keer
Provider

Vanmorgen heb ik meer geluk gehad en dus iemand aan de lijn gehad bij de Klantendienst.

Ik ben blijkbaar niet de enige met dit probleem. Het is een technisch probleem en ze zouden alles terugbetalen.
Ik kreeg ook een uitleg die precies al voorgekauwd was, nl dat ik mijn belgedrag niet moest wijzigen want dat ook nieuwe gesprekken terugbetaald worden.

AlloRTL heb ik al eens bekeken en ziet er inderdaad goed uit. Maar zowel ik als mijn vrouw hebben een Base Mastercard en bellen daardoor gratis met elkaar, plus de gratis belminuten van het herladen natuurlijk. Het is wel goed van Base dat ze eerst de belminuten van het herladen nemen (die een maand geldig zijn) en nadien de belminuten van de Mastercard, die onbeperkt geldig zijn (officieel 2 jaar)
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 105 keer

Facturatie bij BASE is al geruime tijd een probleem sinds ze zijn overgescakeld naar een ander systeem. Heb maanden verkeerde facturen gekregen waarbij datavolume werd aangerekend terwijl bundel niet op was. Ze betalen dat wel gemakkelijk terug.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”