Bbox 2 meerdere decoders aansluiten

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
thrustmaster22
Starter
Starter

Hallo

Ik beschik over een bbox 2 en 2 belgacom decoders, ik ben van plan een 3de decoder aan te kopen.
Om er zeker van te zijn dat dit effectief zou werken heb ik een ethernet poort herzet zodat ik momenteelmet 3 tv poorten zit.
Dit heb ik gedaan via route routing en de 2de ethernet poort aangevinkt zodat deze ook een tv poort wordt.
Als ik vervolgens de decoder wil opstarten krijg ik telkens een foutmelding error 2 op decoder zelf komt 0 : IP op.
Ik heb al verscheidene dingen geprobeerd niets wilt lukken :? .
Alvast bedankt
tomw
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 10 keer

thrustmaster22 schreef:Hallo

Ik beschik over een bbox 2 en 2 belgacom decoders, ik ben van plan een 3de decoder aan te kopen.
Om er zeker van te zijn dat dit effectief zou werken heb ik een ethernet poort herzet zodat ik momenteelmet 3 tv poorten zit.
Dit heb ik gedaan via route routing en de 2de ethernet poort aangevinkt zodat deze ook een tv poort wordt.
Als ik vervolgens de decoder wil opstarten krijg ik telkens een foutmelding error 2 op decoder zelf komt 0 : IP op.
Ik heb al verscheidene dingen geprobeerd niets wilt lukken :? .
Alvast bedankt
Drie decoders zijn momenteel nog niet mogelijk bij Belgacom. Je zult nog even geduld moeten hebben.
Afhankelijk van uw afstand tot de centrale zal je dan een derde decoder kunnen aansluiten.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”