technieker niet afgekomen, activatie 4 weken uitgesteld

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
Bedankt: 141 keer

een collega maakt de overstap van telenet naar belgacom (zowel voor tv, internet als telefonie)
er zou een technieker langskomen op donderdag 22/07 - collega neemt een dag verlof
er is echter niemand afgekomen

dan heeft hij vrijdag contact genomen met belgacom... tsja, er is dossier opgemaakt... blijkbaar weten ze daar ook niet goed wat er fout gelopen is ...
maar krijgt nieuwe activatiedatum van ... 19 augustus.....

probleem is dat z'n internet van telenet binnenkort al gedeactiveerd wordt ....
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
quistnix
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

En je vraag was ?
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
Bedankt: 624 keer

Modbreak:
Braaf, braaf...
quistnix schreef:En je vraag was ?
Onbeschoft
quistnix
Erelid
Erelid

Modbreak:
Braaf, braaf...
iceke schreef:
quistnix schreef:En je vraag was ?
Onbeschoft
Onnozelaar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
Bedankt: 141 keer

ik wou gewoon melding maken van dit probleem.... en wie weet kan belgacom in de toekomst dergelijke teleurstelling vermijden....

ben zelf tevreden belgacom tv & internet gebruiker, 't is dus zeker niet zo dat ik anti-belgacom ben... maar vindt dit beetje (veel) klote voor collega.... en dergelijke dingen die fout lopen mogen toch ook geschreven worden?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
quistnix
Erelid
Erelid

xenne schreef:ik wou gewoon melding maken van dit probleem.... en wie weet kan belgacom in de toekomst dergelijke teleurstelling vermijden....

ben zelf tevreden belgacom tv & internet gebruiker, 't is dus zeker niet zo dat ik anti-belgacom ben... maar vindt dit beetje (veel) klote voor collega.... en dergelijke dingen die fout lopen mogen toch ook geschreven worden?
Uiteraard. Ik vind dit ook erg jammerlijk. En als ik het zou kunnen, geloof me, ik zou het zelf komen in orde brengen in mijn vrije tijd. Maar zulke zaken kunnen nu toch éénmaal gebeuren in elk (groot) bedrijf ? Voor ik het weet wordt ik hier onbeschoft genoemd :evil:
iceke
Elite Poster
Elite Poster

Modbreak:
Braaf, braaf...
Den onnozelaar zal ff replyen.
1. je doet nogal uit de hoogte = onbeschoft, om niet in te zien dat bijna een maand wachten door een interne fout bij Belgacom een beetje lang is.
2. Het is onbeschoft van Belgacom om niet te laten weten dat hun technieker niet langskomt op de afgesproken datum.

Toen ik laatst een aanvraag deed voor een collega heeft Belgacom me zeker 6 keer gecontacteerd of ik wel vrij was op de afgesproken datum en aub aanwezig zou zijn op het installatie adres. (2keer via sms, 2 keer een Belgacom medewerker en 2 keer op de dag zelf door de installateur)
quistnix
Erelid
Erelid

Modbreak:
Braaf, braaf...
iceke schreef:Den onnozelaar zal ff replyen.
1. je doet nogal uit de hoogte = onbeschoft, om niet in te zien dat bijna een maand wachten door een interne fout bij Belgacom een beetje lang is.
2. Het is onbeschoft van Belgacom om niet te laten weten dat hun technieker niet langskomt op de afgesproken datum.

Toen ik laatst een aanvraag deed voor een collega heeft Belgacom me zeker 6 keer gecontacteerd of ik wel vrij was op de afgesproken datum en aub aanwezig zou zijn op het installatie adres. (2keer via sms, 2 keer een Belgacom medewerker en 2 keer op de dag zelf door de installateur)
Waarschijnlijk mijn eerdere post niet gelezen ? En was ik niet de onbeschofte en gij de onnozelaar ?
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 250 keer
Bedankt: 550 keer
Provider
Te Koop forum

xenne schreef:ik wou gewoon melding maken van dit probleem.... en wie weet kan belgacom in de toekomst dergelijke teleurstelling vermijden....

Xenne, dat klopt, maar dan liefst niet in een nieuw topic. UB is er om te helpen, niet als een forum voor klaagberichten. De 2de post in dit topic was dus niet onbeschoft, maar in mijn ogen terecht.

Als er dus iets is waar UB mee kan helpen horen we het graag.

Dat terzijde, het is zeker niet leuk, maar bij BGC nu ook niet onbekend. Heb zelf ook eens 8 weken zonder internet gezeten in de vakantieperiode omwille van uitgestelde afspraken e.d.

Grtz,
Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
iceke
Elite Poster
Elite Poster

Sasuke schreef:UB is er om te helpen, niet als een forum voor klaagberichten. De 2de post in dit topic was dus niet onbeschoft, maar in mijn ogen terecht.
Ik zal m'n reactie op quistnix dan maar inslikken zeker.
quistnix schreef:Waarschijnlijk mijn eerdere post niet gelezen ? En was ik niet de onbeschofte en gij de onnozelaar ?
Dit was een reactie op je eerste post.
Blijft natuurlijk het gegeven dat wanneer er iets fout loopt bij Belgacom, je terug vanachter in het rijtje mag gaan aanschuiven & dan krijg je dubbele frustraties bij je klanten. Dat een bereidwillige werknemer dat dan wil oplossen is lovenswaardig, maar doet niets af aan de manke support van Belgacom.
Ik lees hier veel te dikwijls, gewoon terug bellen tot je een support medewerker aan de lijn krijgt die je wel wil helpen.
Heeft Belgacom dan geen procedures die hun supportdesk moet volgen bij klachten of onregelmatigheden ? of hang je volledig af van de goodwill van die supportdesk die die manke procedures aan hun laars lapt en het opneemt voor z'n klanten ?
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 389 keer

Het zal waarschijnlijk op mij bedoeld zijn , ik zeg dat dikwijls terugbellen.
Maar ik heb het dan wel over het helpen van een promo te krijgen.
Ik kan me goed inbeelden dat iemand die al jaren in dienst is al vlugger een promo toekend dan iemand die nieuw si, gewoon omdat die persoon weet tot hoever hij mag gaan.
De service vind ik best ok maar pro bleem in deze toppic zou inderaad niet mogen en gebeurd jammer genoeg dikwijls.
iphone 13 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
quistnix
Erelid
Erelid

iceke schreef:Blijft natuurlijk het gegeven dat wanneer er iets fout loopt bij Belgacom, je terug vanachter in het rijtje mag gaan aanschuiven & dan krijg je dubbele frustraties bij je klanten. Dat een bereidwillige werknemer dat dan wil oplossen is lovenswaardig, maar doet niets af aan de manke support van Belgacom.
Ik lees hier veel te dikwijls, gewoon terug bellen tot je een support medewerker aan de lijn krijgt die je wel wil helpen.
Heeft Belgacom dan geen procedures die hun supportdesk moet volgen bij klachten of onregelmatigheden ? of hang je volledig af van de goodwill van die supportdesk die die manke procedures aan hun laars lapt en het opneemt voor z'n klanten ?
Grote bomen vangen veel wind. Belgacom heeft enkel en alleen aan DSL klanten 1.000.000 klanten. En dan spreken we nog niet over de vele miljoenen telefoonabonnees, BGC TV klanten, professionele klanten, leased lines, OLOs, PABXen, etc. etc.
En ja, Belgacom heeft zeer zeker procedures en een supportdesk die procedures aan hun laars lapt, geloof je dat nu zelf ? Je zou eens een dag op de verschillende helpdesken moeten meemaken, dan zou je zo niet spreken.
iceke
Elite Poster
Elite Poster

quistnix schreef: Grote bomen vangen veel wind. Belgacom heeft enkel en alleen aan DSL klanten 1.000.000 klanten. En dan spreken we nog niet over de vele miljoenen telefoonabonnees, BGC TV klanten, professionele klanten, leased lines, OLOs, PABXen, etc. etc.
En ja, Belgacom heeft zeer zeker procedures en een supportdesk die procedures aan hun laars lapt, geloof je dat nu zelf ? Je zou eens een dag op de verschillende helpdesken moeten meemaken, dan zou je zo niet spreken.
Duh, wat maakt dat als klant nu uit ? Als je met een probleem of vraag zit, moet die opgelost worden, of je nu 10 of 10.000.000 klanten hebt, mag voor de eindgebruiker nauwelijks een verschil maken.
Wat me uit eigen ervaring nogal opvalt is dat Belgacom op dat punt in het verleden blijft steken en Telenet daar sterk op vooruitgegaan is.
Nu ben ik natuurlijk 1 van die 10.000.000 klanten en kan dat voor die 99.999.999 anderen helemaal anders zijn, gelukkig moet ik minder naar Belgacom dan naar Telenet bellen ;-)
quistnix
Erelid
Erelid

iceke schreef:
quistnix schreef: Grote bomen vangen veel wind. Belgacom heeft enkel en alleen aan DSL klanten 1.000.000 klanten. En dan spreken we nog niet over de vele miljoenen telefoonabonnees, BGC TV klanten, professionele klanten, leased lines, OLOs, PABXen, etc. etc.
Duh, wat maakt dat als klant nu uit ? Als je met een probleem of vraag zit, moet die opgelost worden, of je nu 10 of 10.000.000 klanten hebt, mag voor de eindgebruiker nauwelijks een verschil maken.
Wat me uit eigen ervaring nogal opvalt is dat Belgacom op dat punt in het verleden blijft steken en Telenet daar sterk op vooruitgegaan is.
Nu ben ik natuurlijk 1 van die 10.000.000 klanten en kan dat voor die 99.999.999 anderen helemaal anders zijn, gelukkig moet ik minder naar Belgacom dan naar Telenet bellen ;-)
De kans is groter dan er een post in een forum wordt geplaatst dan een ISP met 20.000 klanten, toch ? Dus is de zichtbaarheid groter en lijkt het of er zeer veel problemen zijn. En dat geeft een verkeerde perceptie want in percentage zullen de klachten gelijk zijn aan een kleine ISP. Maar wat zit ik hier nog te reageren, ik spreek hier toch tegen een muur.
iceke
Elite Poster
Elite Poster

quistnix schreef: De kans is groter dan er een post in een forum wordt geplaatst dan een ISP met 20.000 klanten, toch ? Dus is de zichtbaarheid groter en lijkt het of er zeer veel problemen zijn. En dat geeft een verkeerde perceptie want in percentage zullen de klachten gelijk zijn aan een kleine ISP. Maar wat zit ik hier nog te reageren, ik spreek hier toch tegen een muur.
Nee, ik denk juist dat er procentueel minder klachten zijn bij Belgacom dan bij Telenet, en zeker veel minder klachten dan bij alle andere kleine providers.
De manier waarop ze opgelost worden is een andere zaak, en deze vind ikzelf uit ervaring het minst bij Belgacom.
GuntherDW
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 78 keer
Contacteer:

Moest dit bij een dommel lijn activatie zijn zou het kot te klein zijn. Hier bij BGC is het voor quistnix precies "doodnormaal". Wat is er hier aan de hand man? :p
quistnix
Erelid
Erelid

GuntherDW schreef:Moest dit bij een dommel lijn activatie zijn zou het kot te klein zijn. Hier bij BGC is het voor quistnix precies "doodnormaal". Wat is er hier aan de hand man? :p
Weer niet goed mijn posts gelezen. In één van de eerste schreef ik letterlijk "Uiteraard. Ik vind dit ook erg jammerlijk. En als ik het zou kunnen, geloof me, ik zou het zelf komen in orde brengen in mijn vrije tijd. Maar zulke zaken kunnen nu toch éénmaal gebeuren in elk (groot) bedrijf ? Voor ik het weet wordt ik hier onbeschoft genoemd :evil:" Ik vind dat dus helemaal niet doodnormaal. Je kunt iemand proberen af te breken, maar lees eerst eens goed voor je iets post !
GuntherDW
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 78 keer
Contacteer:

Ik probeer je niet af te breken hoor :).

Ik ben gewoon verbaasd door het feit hoe hard je BGC verdedigt bij alles.
Op het dommel forum zouden ze je zeggen je "roze dommel bril af te nemen" ^^.
honda4life
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
Bedankt: 391 keer
Provider

GuntherDW schreef:Ik probeer je niet af te breken hoor :).

Ik ben gewoon verbaasd door het feit hoe hard je BGC verdedigt bij alles.
Op het dommel forum zouden ze je zeggen je "roze dommel bril af te nemen" ^^.
Ik kan hem goed begrijpen hoor, hij heeft goede argumenten, maar je moet bereid zijn om te willen luisteren :wink:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
quistnix
Erelid
Erelid

Dat is dan eens anders dan altijd negatief over Belgacom berichten zeker ?
LaserJet
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 28 keer

Zeg hoe oud zijn wij?
Kindertjes.

:beerchug: :beerchug:
Modbreak:
Oké, nu graag terug on topic en niet op de man
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 243 keer

24
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”