Sinds een tiental dagen brandt 's morgens het groene lichtje van mijn decoder.
's Avonds schakel ik met de afstandsbediening mijn decoder uit alsook mijn bbox 2 schakel ik uit met de aan/uit knop.
Sinds een tiental dagen dus brandt het groene lichtje op mijn decoder 'smorgens.
Alleen het groene lichtje brandt, niets meer niets minder.
Als ik de decoder inschakel en daarna uitschakel met de afstandsbediening dan gaat het groene lichtje mee uit.
Een reset verandert de situatie niet.
Heeft er iemand dezelfde situatie of een suggestie over de mogelijke oorzaak.
Groetjes Twen
decoder: "s nachts gaat groen lichtje spontaan branden.
- defenderII
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 18 keer
ik heb dat aan de hand als ik 's ochtends mijn bbox op zet. Zal wel iets te maken hebben met de ethernet verbinding.
-
- Member
- Bedankt: 4 keer
Modbreak:
Zinloos antwoord
Zinloos antwoord
Bedankt voor beide reacties, maar ik weet nu niets meer.
Gisteren avond gaan slapen. Front van decoder volledig zwart vanmorgen weer brandend groen lichtje.
Geen blauw lichtje dat decoder ingeschakeld is, geen cijfer op display.
Raar.
Groetjes Twen
Gisteren avond gaan slapen. Front van decoder volledig zwart vanmorgen weer brandend groen lichtje.
Geen blauw lichtje dat decoder ingeschakeld is, geen cijfer op display.
Raar.
Groetjes Twen
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 21 keer
Ik weet niet of dit hier iets mee te maken heeft maar ik heb opgemerkt dat Belgacom met een roll out van de laatste nieuwe firmware van hun decoders bezig is.
In de week was ik op een morgen vroeg wakker (rond 4:00).
Mijn decoder was uit (standby, dus alle lichtjes uit). Mijn Bbox2 staat 24/24 aan.
Op een zeker moment is mijn decoder vanzelf aangegaan en is begonnen aan de firmware update (die redelijk lang geduurd heeft met vermeldingen op het display die ik voordien nog niet gezien had bij eerdere updates).
PS: Met de nieuwe firmware heb ik o.a. opgemerkt dat de vooruit/terugspoelsnelheden bij het afspelen van opnames verhoogd zijn (8x 16x, 32x, 64x) waar het vroeger 2x, 4x, 8x, 16x was (dacht ik) en dat ik nu een HD kanaal kan opnemen terwijl ik een ander HD kanaal bekijk.
In de week was ik op een morgen vroeg wakker (rond 4:00).
Mijn decoder was uit (standby, dus alle lichtjes uit). Mijn Bbox2 staat 24/24 aan.
Op een zeker moment is mijn decoder vanzelf aangegaan en is begonnen aan de firmware update (die redelijk lang geduurd heeft met vermeldingen op het display die ik voordien nog niet gezien had bij eerdere updates).
PS: Met de nieuwe firmware heb ik o.a. opgemerkt dat de vooruit/terugspoelsnelheden bij het afspelen van opnames verhoogd zijn (8x 16x, 32x, 64x) waar het vroeger 2x, 4x, 8x, 16x was (dacht ik) en dat ik nu een HD kanaal kan opnemen terwijl ik een ander HD kanaal bekijk.
@ nolfie
Bedankt voor de reactie. Heb ik reeds gedaan zonder dat de situatie wijzigde.
@Turbokeu
Bedankt voor de reactie. Deze upload werd eind juni op mijn decoder geplaats.
Het fenomeen heeft zich pas verscheidene dagen later voorgedaan.
Beiden nogmaals hartelijk bedankt voor je berichtje.
Groetjes Twen
Bedankt voor de reactie. Heb ik reeds gedaan zonder dat de situatie wijzigde.
@Turbokeu
Bedankt voor de reactie. Deze upload werd eind juni op mijn decoder geplaats.
Het fenomeen heeft zich pas verscheidene dagen later voorgedaan.
Beiden nogmaals hartelijk bedankt voor je berichtje.
Groetjes Twen