scarlet internet probleem

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 29 keer

volgend probleem: toegang tot internet niet meer mogelijk, emails komen niet meer toe (de afzenders krijgen bericht van de scarlet mailserver dat "Mailbox is no longer in use (state 14)

Via een andere provider kan er wel nog ingelogd worden op mijn scarlet, maar niet op de webmail. (inloggen mislukt). Bij mijn scarlet zie ik niet meteen dat er problemen zouden zijn met de account. Vreemd is wel dat enige tijd terug van scarlet gebeld werd om te zeggen dat de mail diende geraadpleegd te worden in verband met een "pakketj" dat via kiala diende afgehaald te worden. Geen enkel idee waarover dit zou kunnne gaan, er is niets besteld geweest. Morgen maar eens de klantendienst bellen
tonym
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 41 keer

"pakketj" dat via kiala diende afgehaald te worden
Maybe een Scarlet Box (Sagem) voor intussen geactiveerde VDSL ?
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 29 keer

er was geen probleem met modemroutrer of zo, enkel staat het op suspended bij hen, omdat er nog een rekening van april openstaat, die mijn moeder weigerde te betalen omdat ze toen nog geen verbinding had. Blijkbaar sluit Scarlet zonder verwittiging je verbinding af , plus daarbij ook nog je e-mail (mensen die je een e-mail willen sturen krijgen bericht dat het adres niet meer bestaat)

Mijn ma zal dan maar betalen en hopen op een tegemoetkoming. En anders is ze weg bij Scarlet
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”