Monitor gaat niet (definitief) in standby?

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee?
Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
Bedankt: 152 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

Beetje genant, maar ok, ik krijg het niet opgelost... :D

Monitor: Samsung P2470HD
Grafische kaart: GeForce 9800 GTX+

Wanneer ik deze setup analoog aansluit: geen probleem, wanneer de PC uit gaat, gaat ook de monitor uit en hij blijft uit.
Wanneer ik deze setup echter via DVI aansluit, dan gaat de monitor ook nog wel initieel uit bij een power down van de PC, maar hij komt exact om de 4 minuten 15 seconden (I know, WTF?) wel terug uit standby, toont "no signal" even op het scherm (10 a 15 seconden?) en dan terug in standby. En dit ad infinitum. :x

Iemand een idee waar ik het moet gaan zoeken? Monitor? BIOS? Kabel? Enfin: hullep! :|
ooh. shiny.
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
Bedankt: 152 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

Ergens opgelucht dat hier niemand binnen de 24u kwam zeggen wat het was, zo voel ik me niet al te dom... :mrgreen:

Ik had ondertussen Samsung zelf gecontacteerd en dit was hun antwoord:
U kunt dit uitzetten in het menu software upgrade standby modus.
En effectief: in het menu "software upgrade" staat de optie om in standby-modus een upgrade uit te voeren op 45 minuten. Dit moet uit staan. Hoe en waarom de monitor dan om de 4 minuten 15 seconden aan schiet, blijft me een beetje een raadsel, maar ok, hij doet het niet meer en ik ben dus tevree! :banana:
ooh. shiny.
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”