RF afstandsbediening ism Belgacom of Telenet digitale TV

Heb je vragen of wil je een ervaring delen over elektrische apparaten? Dat kan hier!
Plaats reactie
Argon
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 56 keer
Provider

Dag Iedereen,

Zijn hier mensen die gebruik maken van een Radiogolf gestuurde afstandsbediening? Het zou de bedoeling zijn dat bij ons thuis de Telenet/Belgacom recorder weg zou zitten achter een kast alsook onze DVD speler. Als je dus gebruik maakt van de klassieke IR afstandsbedieningen zullen ze dus niet meer kunnen communiceren met elkaar...

Daarom mijn vraag, zijn hier mensen die ervaring hebben met RF gestuurde afstandsbedieningen ism de Telenet of Belgacom recorder? Ik las daarnet nog een artikel over de Logitech Harmony 900 die dit blijkbaar zou kunnen.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Argon schreef:Het zou de bedoeling zijn dat bij ons thuis de Telenet/Belgacom recorder weg zou zitten achter een kast
Besef dat die dingen redelijk wat warmte produceren (zelfs als ze in standby staan) !
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 23 keer

Argon schreef:Dag Iedereen,

Zijn hier mensen die gebruik maken van een Radiogolf gestuurde afstandsbediening? Het zou de bedoeling zijn dat bij ons thuis de Telenet/Belgacom recorder weg zou zitten achter een kast alsook onze DVD speler. Als je dus gebruik maakt van de klassieke IR afstandsbedieningen zullen ze dus niet meer kunnen communiceren met elkaar...

Daarom mijn vraag, zijn hier mensen die ervaring hebben met RF gestuurde afstandsbedieningen ism de Telenet of Belgacom recorder? Ik las daarnet nog een artikel over de Logitech Harmony 900 die dit blijkbaar zou kunnen.
gebruik een IRblaster... dat houdt in dat je een "oogje" buiten de kast plaatst...en die dan in de kast op al je toestellen gericht staat...
oftewel een kast met een "melkwitte" glas ervoor...ipv houten deuren :-)
Plaats reactie

Terug naar “Elektrische apparaten”