BBOX 2 Wireless

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Argon
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 56 keer
Provider

Beste,

Klopt het dat de BBOX2 enkel 1 client wireless kan laten connecteren? Ik probeerde 2 laptops op de BBOX 2 aan te sluiten en er werd telkenmale één laptop van het net gesmeten.
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 684 keer
Bedankt: 156 keer
Provider

Momenteel gebruik ik de wireless van de Bbox niet meer, maar ik heb hier nooit last mee gehad.

Staat de range van ip-adressen die de Bbox toekent aan clients misschien ingesteld op maar 1 client?
jan28
Premium Member
Premium Member
Twitter: xtrshop
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 46 keer

hier draaien probleemloos 2 laptops, 1 PC, 1 printer, de gsm, een Airtunes allemaal draadloos aan de BBox2
Afbeelding
Argon
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 56 keer
Provider

Hmm, zal nog eens in de configuratie van de BBOX kijken. Kan ik een firmware update uitvoeren, of stelt belgacom geen firmware updates voor voor de BBOX2?
ulixes
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 6 keer

Hier ook geen problemen om meerdere apparaten draadloos met de b-box 2 te verbinden.
Ik werk wel nooit met DHCP, altijd met vaste ip-adressen.

Firmware updates worden normaal automatisch door de b-box gedownload en geïnstalleerd.
De laatste versie is: Runtime Code Version 60I11U-60I01U
Heb je die nog niet, dan kan je eens proberen het toestel uit- en vervolgens terug in te schakelen.
Maar ik betwijfel dat daar het probleem ligt. Zelfs vóór de recente firmwareupdate werkte wireless al zonder problemen...
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”