Ik heb sinds enkele dagen last van de melding "zender tijdelijk niet beschikbaar". Volgens de handleiding moet je dan controleren of het dsl lampje op de bbox2 (in mijn geval) niet flikkert. Zo ja telefoonkabel uittrekken.
Dit was niet het geval, dus heb ik de modem maar laten rebooten.
De eerste reboot, enkel geluid. Op het tv-scherm 303 netwerkstoring Een tweede maal rebooten lostte het probleem op.
Vandaag opnieuw problemen. Ik telefoneerde naar 0800 22 424. Hier controleert een computer de kwaliteit van jouw verbinding. De computerstem deelde me mee 20 minuten te wachten en daarna de stekker van de decoder uit trekken. Ik trok de stekker uit en stak hem er terug in. Sinsdien "Belgacom tv software update" Dit staat er nu al uren op.
Wat moet ik nu doen?
zender tijdelijk niet beschikbaar
Inderdaad. Hun antwoord luidt dan duw 5 seconden op de reset knop, blijf de reset knop indrukken en trek de stroom uit. Tel tot 20 en zet de stroom er terug op.
Die oplossing, waarvoor je drie handen nodig hebt, is mij nog nooit gelukt. Telkens een nieuwe gaan halen in de belgacom winkel.
Zijn er andere suggesties
Die oplossing, waarvoor je drie handen nodig hebt, is mij nog nooit gelukt. Telkens een nieuwe gaan halen in de belgacom winkel.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 72 keer
- Bedankt: 103 keer
en waarom zou dit niet gaan, 1hand voor de resetknop en een voor stroom te cutten. en die prise van bbox2 krijg je er met een hand wel uit.vervaeke schreef:Inderdaad. Hun antwoord luidt dan duw 5 seconden op de reset knop, blijf de reset knop indrukken en trek de stroom uit. Tel tot 20 en zet de stroom er terug op.
en indien dit niet werkt zou ik pas omruilen.