Beste,
Ik heb een telenet account, kan perfect surfen naar andere sites en mailen. Het enige probleem is dat ik niet meer naar mijn telenetdiensten geraak. Ik kan inloggen ( al gaat het traag ), ik krijg de lijst met diensten ( wijzigen mail adressen, telemeter, webadres,... ) maar als ik die links aanklik krijg ik in netscape: een timed out bericht en in IE: pagina not found.
Als ik het zelfde doe op mijn werk, lukt het perfect.
Heb alle instellingen volgens het boekje gezet, heb IE opnieuw geinstalleerd vanop de telenet CD en mijn windows XP al opnieuw geinstalleerd.
Zelfde probleem heb ik om met smart ftp mijn website up te daten. ( Dit lukt soms na heeel veel keren proberen.
Is er iemand die mij hiermee verder kan helpen.
Alvast bedankt
Filip
Probleem telenet website
Volgens mij schort er momenteel iets bij Telenet , inloggen duurt bij mij ook onveer 15x langer als anders...
Telemeter e.d. zijn echter wel bereikbaar... met het nodige geduld wel te verstaan.
--Greetzz--XInIX--
Telemeter e.d. zijn echter wel bereikbaar... met het nodige geduld wel te verstaan.
--Greetzz--XInIX--
Van probleme me de site is nog nix bekendgemaakt, ma kheb idd al mense gehoord die ni konde inlogge op hunne webspace.
Peace
satori
Peace
satori