Proximus CUG - Intercompany calls
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Weet iemand van een veroordeling of problemen met free intercompany calls bij Proximus ?
-
- Deel van't meubilair
Wou eerder de reden weten daarachter... is het gewoon een botte prijsverhoging, of mag het niet om één of andere reden ?meon schreef:Maar ik weet niet of dat is wat je wilde horen
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
De uitleg die wij kregen:
Intercompany is gratis; de winst wordt gemaakt op de kosten daarbuiten (bellen naar andere netwerken enz.). Omdat die verhouding tegenviel nu een compensatie om gebruik te mogen maken van die 'gratis intercompany calls'. Wordt enorm veel onderling gebeld met gsm bij ons, dus ik kan er mij iets bij voorstellen.
Intercompany is gratis; de winst wordt gemaakt op de kosten daarbuiten (bellen naar andere netwerken enz.). Omdat die verhouding tegenviel nu een compensatie om gebruik te mogen maken van die 'gratis intercompany calls'. Wordt enorm veel onderling gebeld met gsm bij ons, dus ik kan er mij iets bij voorstellen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 97 keer
- Bedankt: 245 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Bizar want ik hoor van veel mensen dat die 2,5 euro de kosten zijn om split billing te activeren, oproepen voorafgegaan door * worden gefactureerd aan de werknemer.
Wat nodig was om de belasting op gsm van 12,5 euro te vermijden, die nu weer is afgeschaft door Reynders. Wat een soepje. :X
Wat nodig was om de belasting op gsm van 12,5 euro te vermijden, die nu weer is afgeschaft door Reynders. Wat een soepje. :X
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Wij hebben al 2 jaar split billing?
En die 12,5 euro zou een extra belasting zijn? Ik kan d'er niet meer aan uit hoor, maar wij betalen dit al 2 jaar en nog steeds (deel van voordeel van alle aard, net zoals bij leasewagens).
En die 12,5 euro zou een extra belasting zijn? Ik kan d'er niet meer aan uit hoor, maar wij betalen dit al 2 jaar en nog steeds (deel van voordeel van alle aard, net zoals bij leasewagens).
-
- Deel van't meubilair
Mij kost het in ieder geval meer dan ik prive (dus niet CUG calls) bel... gewoon absurd dus !meon schreef:En die 12,5 euro zou een extra belasting zijn?