GroovyShake+

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Tomovich
Member
Member

Hallo

Ik ben geïnteresseerd in het GroovyShake+ pakket van Telenet maar stel me vragen bij de precieze kosten van dit pakket.

Heb ik het goed voor dat ik hiervoor, als nieuwe klant, 52 EUR per maand betaal + 13.33 EUR voor het kabelabonnement = 65.33 EUR / maand?

Als eenmalige kosten moet ik enkel 50 EUR betalen voor de activatie?

Nog een vraagje i.v.m. het kabelabonnement, moet je dat ook betalen als je enkel internet afneemt van Telenet?

Bedankt!
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Tomovich schreef:Hallo

Ik ben geïnteresseerd in het GroovyShake+ pakket van Telenet maar stel me vragen bij de precieze kosten van dit pakket.

Heb ik het goed voor dat ik hiervoor, als nieuwe klant, 52 EUR per maand betaal + 13.33 EUR voor het kabelabonnement = 65.33 EUR / maand?
Yup.
Tomovich schreef:Als eenmalige kosten moet ik enkel 50 EUR betalen voor de activatie?
Jawel.
Tomovich schreef:Nog een vraagje i.v.m. het kabelabonnement, moet je dat ook betalen als je enkel internet afneemt van Telenet?

Bedankt!
Dat hoeft dan niet meer. Enkel wanneer je digitale televisie afneemt.
Tomovich
Member
Member

Gebruik je dan geen internet via de kabel? In feite moet je dan twee maal betalen voor hetzelfde product, een tv abonnement en een kabelabonnement voor uw tv?
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Tomovich schreef:Gebruik je dan geen internet via de kabel? In feite moet je dan twee maal betalen voor hetzelfde product, een tv abonnement en een kabelabonnement voor uw tv?
Ja, maar als je internet afneemt, kijk je geen TV, dus je betaalt er ook niet voor. Dus vind ik het normaal dat je er ook niet voor betaalt, als je het niet wenst.

Wanneer je analoge tv kijkt, betaal je maar één abonnement. Wanneer je digitale tv kijkt, betaal je naast je kabelabonnement, ook nog eens de huur van de decoder (en eventuele extra kanalen die je erbij krijgt).
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”