Mijn vriendin heeft zich laten strikken aan een skynet music abonnement (zit ze 1 jaar aan vast)
Ze betaalt 15 euro per maand extra om zogezegd legaal muziek te kunnen downloaden en de limiet wordt met 5gb verhoogd
je krijgt dan elke maand wat punten waarmee je cds kan kopen
koop je 1 maand niets dan ben je die punten blijkbaar kwijt
en nu komt het beste: als je een liedje wil downloaden (wat een f*ckload aan punten kost) worden deze punten wel aangerekend maar een download starten, neen hoor!
wie heeft er zich nog laten vangen of zijn er mensen waarbij dit wel degelijk werkt?
skynet music = geldafklopperij
- The Oddity
- Elite Poster
- Contacteer:
Squirtle,
Als je even in het forum zou verder zoeken, zou je merken dat ik deze problemen ook ondervonden heb. Ik heb het iets slimmer aangepakt, ik ben op de gratis 'speel-sessie' ingegaan om kennis te maken met de Skynet Music Club en eens te zien hoe goed en kwalitatief wat ze allemaal aanbieden...
Nu, wat betreft dat abo, daar zit je idd een jaar aan vast.. steeds de kleine lettertjes lezen zou ik zeggen.
Ik heb het ook nooit aan de praat gekregen.. om deftig iets te downloaden of te burnen, misschien anderen wel.. eens zoeken op 'skynet AND music AND club' zou ik zeggen.
Je kan proberen je nood te klagen.. maar zoals ik al meer ondervonden heb.. snel zijn ze niet bij Skynet.. soms zelf geen reply...
Als je even in het forum zou verder zoeken, zou je merken dat ik deze problemen ook ondervonden heb. Ik heb het iets slimmer aangepakt, ik ben op de gratis 'speel-sessie' ingegaan om kennis te maken met de Skynet Music Club en eens te zien hoe goed en kwalitatief wat ze allemaal aanbieden...
Nu, wat betreft dat abo, daar zit je idd een jaar aan vast.. steeds de kleine lettertjes lezen zou ik zeggen.
Ik heb het ook nooit aan de praat gekregen.. om deftig iets te downloaden of te burnen, misschien anderen wel.. eens zoeken op 'skynet AND music AND club' zou ik zeggen.
Je kan proberen je nood te klagen.. maar zoals ik al meer ondervonden heb.. snel zijn ze niet bij Skynet.. soms zelf geen reply...
I love it when a plan comes together!
'k, effe searchen dan maar
vriendinnetje had dit abo ook genomen net voor ze me leerde kennen, anders had het niet waar geweest
ga skynet is proberen te mailen om dat abo kwijt te raken en wat volume packs voor die 15euro in de plaats te krijgen

vriendinnetje had dit abo ook genomen net voor ze me leerde kennen, anders had het niet waar geweest

ga skynet is proberen te mailen om dat abo kwijt te raken en wat volume packs voor die 15euro in de plaats te krijgen
'k Heb niet zo'n abo maar 'k heb wel in hun testfase wat liedjes afgehaald. (toen kreeg je als skynet klant een aantal credits).
Het probleem met die afgehaalde liedjes is dat die nogal beveiligd zijn d.w.z. dat je ze niet altijd kan afspelen als er geen internet-connectie is. Licentie vervalt ofzo??
'k ga er mee akkoord dat er beveiliging moet zijn, maar dit ging me toch wel een beetje te ver.
Greetz
Het probleem met die afgehaalde liedjes is dat die nogal beveiligd zijn d.w.z. dat je ze niet altijd kan afspelen als er geen internet-connectie is. Licentie vervalt ofzo??
'k ga er mee akkoord dat er beveiliging moet zijn, maar dit ging me toch wel een beetje te ver.
Greetz
Extractje uit help-pagina van de skynet music club:
@Squirtle:
'k zie hier juist ook staan op de help-pagina's dat de links voor de download naar je e-mail inbox gestuurd kunnen worden indien je download onderbroken wordt.
Greetz
Volgens mij staan die licenties niet helemaal op punt, want de mijne verdwenen zonder dat ik er iets speciaals voor deed. Ik kon ze wel gemakkelijk terughebben door met wmp online te gaan, maar daar ben je vet mee als je geen internet-connectie in de buurt hebt.Als ik een muziekbestand heb gedownload, kan ik het dan kopiëren of doorsturen naar een andere computer?
Al onze muziek wordt aangeboden met een beveiligde licentie, waardoor het bestand alleen kan worden afgespeeld op de computer waarop het werd gedownload. In sommige gevallen kunt u het lied op een cd branden of overbrengen naar een draagbare speler, maar u kunt het niet kopiëren op een andere computer.
Wat is een licentie?
Als u een bestand in WMA-formaat downloadt, wordt er ook een licentie op uw computer gedownload. De beveiligde muziekbestanden kunnen alleen worden beluisterd als de licentie aanwezig is.
@Squirtle:
'k zie hier juist ook staan op de help-pagina's dat de links voor de download naar je e-mail inbox gestuurd kunnen worden indien je download onderbroken wordt.
Waarom heeft u mijn e-mailadres nodig?
Wij hebben uw e-mailadres nodig om u een bericht te kunnen sturen met alle downloadlinks. Dit is in feite uw back-up in het geval dat uw verbinding wordt verbroken bij de initiële download of u een muziekbestand kwijtraakt.
Greetz
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 43 keer
Meestal WMA, volgens sommigen betere kwaliteit van de muziek en die kan je wel beveiligenLukse schreef:In wa formaat zijn die liedjes dan?
Ne mp3 of zo kunde bij mijn weten toch nie beveiligen?

nonde, weer vergeten te mailen naar skynet
nu ja, alleen het feit dat je credits gereset worden als je een maand minder of zelfs niets gedownlaod hebt is pure diefstal
skynet heeft ook zo'n downloadmanager om die wma's binnen te halen maar dat reageert ook van geen kanten
en die links wordn in elk geval niet gemailed als je iets probeert te downloaden, moet misschien ergens expliciet aangevinkt worden...
nu ja, alleen het feit dat je credits gereset worden als je een maand minder of zelfs niets gedownlaod hebt is pure diefstal
skynet heeft ook zo'n downloadmanager om die wma's binnen te halen maar dat reageert ook van geen kanten
en die links wordn in elk geval niet gemailed als je iets probeert te downloaden, moet misschien ergens expliciet aangevinkt worden...
- The Oddity
- Elite Poster
- Contacteer:
Of die links gemailed worden of niet..
Of je die downloadmanager gebruikt of niet...
Ik heb er nooit iets deftig uitgekregen.. denk het verste dat ik geraakt ben is enkele seconden stream horen... maar dat was het ook.
.
Laat ons weten als je abonnement omgezet krijgt in iets anders ofzo... zou wel een mooie jeste zijn.. maar ik vrees wel dat ge geen geld terug gaat krijgen. Ge zult dat vermoedelijk voor een gans jaar op voorhand VP's gekocht hebben als ze het omzetten
.
Ik zou zeggen: ik hoop dat ge nen goede aan de lijn hebt of voor de mail
Of je die downloadmanager gebruikt of niet...
Ik heb er nooit iets deftig uitgekregen.. denk het verste dat ik geraakt ben is enkele seconden stream horen... maar dat was het ook.

Laat ons weten als je abonnement omgezet krijgt in iets anders ofzo... zou wel een mooie jeste zijn.. maar ik vrees wel dat ge geen geld terug gaat krijgen. Ge zult dat vermoedelijk voor een gans jaar op voorhand VP's gekocht hebben als ze het omzetten

Ik zou zeggen: ik hoop dat ge nen goede aan de lijn hebt of voor de mail

I love it when a plan comes together!