adres en gegevenswijzigingen belgacom

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
rrheyn
Starter
Starter

Beste,
Ik probeer al maanden tevergeefs men gezinsgegevens aan te passen bij Belgacom, maar de site is zo stug gemaakt, dat je er met een paswoord niet gemakkelijk bijkunt en dan nog kom je op geautomatiseerde diensten die niks anders doen dan je FAQ's doorzenden, waar je als klant een halve dag nodig hebt om een eenvoudige vraag te stellen !
Wie ooit beweerde dat het met het www en netwerken allemaal simpeler, eenvoudiger en efficienter ging verlopen zit wel met een kater, want niks gaat sneller.integendeel.
Men echtgenote is eind vorig jaar overleden en alle fakturen komen nog op haar naam binnen !
Ik heb dat al telefonisch gemeld, maar blijkbaar zitten daar allemaal robotten.
Die dat allemaal gaan doorgeven en, doorgeven en doorgeven, maar aan wie ?
Moet dat dan allemaal via die hierarchische ladder met 126 sporten om een naam te veranderen ?

Een ander voorbeeld, 30 jaar geleden hadden wij een inkoper die vroeg wat je nodig had en meestal had je s'middag dan je materiaal. We zijn nu 30 jaar verder, alles gebeurt via een supermodern platform dat stukken van mensen kost, SAP.
weet je hoelang het nu duurt voordat ik een stuk materiaal heb ? Op zijn snelst 14 dagen tot 3 maanden !
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Probeer anders eens langs een Belgacom shop te gaan. Daar kan je dan effectief zien of ze de gegevens aanpassen in hun systeem.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 760 keer
Bedankt: 252 keer
Provider
Te Koop forum

rrheyn schreef:Een ander voorbeeld, 30 jaar geleden hadden wij een inkoper die vroeg wat je nodig had en meestal had je s'middag dan je materiaal. We zijn nu 30 jaar verder, alles gebeurt via een supermodern platform dat stukken van mensen kost, SAP.
weet je hoelang het nu duurt voordat ik een stuk materiaal heb ? Op zijn snelst 14 dagen tot 3 maanden !
Een beetje offtopic, maar die schijnbare vertraging heeft niets te maken met de technologie, maar gewoon met het feit dat men naar Japans voorbeeld op een 'just-in-time' model is overgestapt, om grote (en dure) stocks te vermijden. Zaken die vroeger niet in stock waren, deden er toen ook langer over.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster

naar de klantendienst bellen en om cessiedocumenten vragen.
of naar een verkooppunt gaan (zoals eerder vermeld) om daar de documenten dan in te vullen.

dit is de procedure die moet toegepast worden.
telefonisch zal men dit nooit aanvaarden wat vrij logisch is. een naam wordt niet zomaar gewijzigd.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”